دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان صورت پذیرفت:

افتتاح تنها مرکز مجوزدار بهبود اقامتی موادمخدر لارستان در جویم

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئول دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی استان فارس  مرکز بهبود اقامتی میان مدت سوء مصرف کنندگان موادمخدر در جویم…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مسئول دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی استان فارس  مرکز بهبود اقامتی میان مدت سوء مصرف کنندگان موادمخدر در جویم لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان،همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، مرکز بهبود اقامتی میان مدت سوء مصرف کنندگان موادمخدر( نیروی برتر) با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مسعود راسخی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، قدرت  محکم مسئول دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی استان فارس ،سرهنگ سمایی جانشین فرماندهی انتظامی لارستان،داود شفیعی بخشدار ،شهردار و شورای اسلامی،علیرضا بال افکن رییس اداره  بهزیستی لارستان و جمعی از معتمدین در بخش جویم  لارستان افتتاح شد.

در آیین افتتاح این مرکز مسئول دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی استان فارس گفت: مرکز بهبودی اقامتی میان مدت سوء مصرف کنندگان موادمخدر( نیروی برتر) جویم با ظرفیت پذیرش۸۰ بیمار در ماه افتتاح شد.

قدرت محکم افزود: این مرکز  تنها مرکز مجوزدار در منطقه لارستان است که با هدف درمان و بازتوانی معتادین با استفاده از روش پرهیز مدار و ایمان مدار راه اندازی شده است.  وی با بیان اینکه در این مرکز بیماران به صورت داوطلبانه پذیرش می شوند،خاطر نشان کرد: به بیماران نیازمند ۳۰ درصد تعرفه درمان به صورت یارانه پرداخت می شود.

محکم تاکید کرد: راه اندازی این مراکز در مراجعه داوطلبانه افراد آلوده به مواد مخدر و تشویق آنها به ترک، نقش بسزایی دارد. معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز با بیان اینکه اعتیاد مسیری اشتباه است که بر اثر نا آگاهی به مضرات مواد مخدر طی خواهد شد گفت: نجات یک معتاد نجات جامعه است.

جلیل حسنی مواد مخدر را توطئه ویژه دشمن برای ناکارآمد کردن جامعه فعال و کاهش توانمندی منابع انسانی و سوق دادن آنان به سمت و سوی بی تفاوتی و مشکلات برشمرد و گفت: تلاش جدی در راستای فرهنگ سازی و پیشگیری از انحرافات و گرایش به سمت و سوی مواد مخدر در این شهرستان وجود دارد.

گفتنی است این مرکز ۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد و برای بهسازی آن حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است که زیرنظر اداره بهزیستی می باشد. اضافه می گردد که این مرکز  شامل اتاق های پزشک،مددیار خانواده،فیزیک نوجوان،سبز و آبی،آرامش بزرگسالان و نوجوانان ،خدمتگزار،سالن جلسات و غیره می باشد و ۹ نفر پرسنل دارد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین