سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

از 22 دهیار بخش مرکزی لارستان تجلیل شد

به مناسبت روز دهیاری ها، از دهیاران بخش مرکزی لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت روز دهیاری…

به مناسبت روز دهیاری ها، از دهیاران بخش مرکزی لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت روز دهیاری ها در مراسمی با حضور علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان،ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی لارستان و زاهدی رییس شوای بخش، از دهیاران بخش مرکزی لارستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی لارستان در سخنانی دهیاران را خادمین پرتلاش مردم در روستاها دانست و اظهار داشت: دهیاران با تلاش شبانه روزی خود در خدمت رسانی به مردم در جهت رفع مشکلات تلاش مجدانه دارند.

وی گفت: دهیاران نبض مدیریت در روستاها هستند که باید با مدیریت اجرایی بالای خود در افزایش توانمندی های روستاها و شناساندن آن به جامعه تلاش کنند.

علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز در این مراسم هدف از نامگذاری این روز ، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور دانست.

وی ادامه داد: به حمداله خادمین مردم در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم، به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت، باعث ارتقاء سطح زندگی مردم می شوند.

در پایان از طرف بخشداری مرکزی لارستان از ۲۲ دهیار این بخش با  لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین