جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پرداخت وام های اقتصادمقاومتی در بخش بنارویه لارستان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه لارستان، گفت: علاوه بر قرار دادن تسهیلات و وام، مجوز و پروانه فعالیت و مشاوره،تسهیل انجام سازی کار و حمایتهای بعد از کار در خصوص…

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه لارستان، گفت: علاوه بر قرار دادن تسهیلات و وام، مجوز و پروانه فعالیت و مشاوره،تسهیل انجام سازی کار و حمایتهای بعد از کار در خصوص فروش نیز توسط بسیج سازندگی انجام می گیرد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بنارویه؛ چرخی مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه لارستان و جعفری جانشین فرماندهی حوزه مقاومت بسیج بنارویه از طرح های اقتصاد مقاومتی در بخش بنارویه بازدید کردند.

در این بازدید، چرخی گفت: در بخش بنارویه سه مجموعه پرورش شترمرغ با طرح اقتصاد مقاومتی در حال اجراست.

وی با اشاره به شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)، تصریح کرد: جهت تحقق اقتصاد مقاومتی منطبق با منویات مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی به‌عنوان متولی تحقق این خواسته از سال‌های گذشته به میدان آمده است.

مسئوول بسیج سازندگی سپاه لارستان افزود: علاوه بر قرار دادن تسهیلات و وام، مجوز و پروانه فعالیت و مشاوره،تسهیل انجام سازی کار و حمایتهای بعد از کار در خصوص فروش نیز توسط بسیج سازندگی انجام می گیرد.

چرخی یادآور شد: این وامها و تسهیلات شامل پرورش شترمرغ، قالیبافی، پرورش مرغ خانگی، خیاطی، صنایع دستی ،روغن گیری کنجد،پرورش زنبور عسل،پرورش کبک و بلدرچین می باشد.

وی بیان کرد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بصورت دو مرحله ای واگذار می شوند که از هزینه شدن تسهیلات اقتصاد مقاومتی از سوی متقاضیان در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی اطمینان حاصل خواهد شد.

مسئوول بسیج سازندگی سپاه لارستان اضافه کرد: مردم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به حوزه مقاومت بسیج بنارویه مراجعه نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین