جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پرداخت هزینه بیمه عمر 40 یتیم توسط یک بانوی لارستانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از پرداخت حق بیمه عمر و سرمایه گذاری برای ۴۰ کودک یتیم توسط یک بانوی نیکوکار لارستانی خبر داد ….

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از پرداخت حق بیمه عمر و سرمایه گذاری برای ۴۰ کودک یتیم توسط یک بانوی نیکوکار لارستانی خبر داد .

هوشنگ دلاور گفت: به منظور حمایت از کودکان تحت پوشش طرح های اکرام ایتام کمیته امداد امام (ره) از طریق ارائه بیمه های عمر و سرمایه گذاری، تعداد زیادی از  مشمولین طرح مذکور در لارستان، تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری قرار می گیرند و بیمه نامه های آنان صادرمی شود.

وی افزود: افراد تحت پوشش این طرح علاوه بر برخورداری از پوشش های بیمه ای متنوع در پایان مدت بیمه نامه نیز می توانند جهت ازدواج، اشتغال و خرید خانه از اندوخته بیمه نامه بهره مند گردند.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: در این راستا، یک بانوی نیکوکار لاری با اختصاص هر ماه ۱۰ میلیون ریال هزینه بیمه عمر و  سرمایه گذاری ۴۰ کودک یتیم را بر عهده گرفت .

این مقام مسئول با بیان این مطلب افزود : نگاه به آینده ایتام و تلاش جهت توانمند سازی آنها از اهداف کمیته امداد است و در این زمینه تلاش برای ترغیب و هدایت کمک های خیرین و نیک اندیشان بدین سمت در دستور کار قرار گرفته که اقدام در خور توجه این بانوی خیّر لاری نشان از توجه به آینده این کودکان یتیم است .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین