پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

درخشش دو نوجوان لارستانی در رقابت های کشتی مدارس فارس

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان گفت: دو دانش آموز لارستانی در رقابت های کشتی آزاد آموزشگاه های استان فارس صاحب یک مدال طلا و یک نقره…

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان گفت: دو دانش آموز لارستانی در رقابت های کشتی آزاد آموزشگاه های استان فارس صاحب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ امیر رهگذر اظهار داشت: در این دوره از پیکارها، محمدرضا عسکرپور؛ عضو چندین ساله تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشور از آموزشگاه شهید نصیری لاری، تمامی رقبای خود را با امتیاز عالی شکست داد و بر سکوی نخست وزن ۶۹ کیلوگرم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ابراهیم راستگو از آموزشگاه صدرا با دو پیروزی و یک شکست، مدال نقره وزن ۵۸ کیلوگرم را از آن خود کرد.

رهگذر تصریح کرد: علیرضا دینی؛ دانش آموز وزن ۴۶ کیلوگرم لارستان علیرغم اینکه تا دقایق پایانی با حساب ۹ بر صفر از رقیب خود پیش بود در عین ناباوری و در اثر یک غفلت ضربه فنی شد و مدال برنز را از دست داد.

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان بیان داشت: علیرضا دینی و علیرضا باقریان به ترتیب از آموزشگاه امام خامنه ای و هنرستان ابوذر غفاری به مقام پنجم بسنده کردند.

وی افزود: محمدرضا عسکرپور که چندین مدال کشتی ایران و حضور در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و ساحلی را در کارنامه افتخارات خود دارد، در ترکیب تیم استان فارس به رقابت های قهرمانی آموزشگاه های کشور که نهم مرداد ماه سال جاری در خرم آباد برگزار می شود اعزام خواهد شد.

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لارستان تاکید کرد: حسن امین پور به عنوان مربی، هدایت تیم کشتی آزاد نوجوانان مدارس لارستان را بر عهده داشت و احمد حبیب نیا سرپرست این تیم بود.

وی در پایان اضافه کرد: در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان آموزشگاه های استان فارس، بیش از ۶۰ کشتی گیر از مدارس نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان های مناطق استان فارس در آکادمی کشتی پهلوان امید نوروزی شیراز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین