شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

آغاز عملیات گسترده گازرسانی به نقاط مختلف شهرستانهای لارستان، خنج و گراش

عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش با حضور نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل گاز استان فارس آغاز شد. به گزارش میلاد…

عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش با حضور نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل گاز استان فارس آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عملیات اجرایی طرح گازرسانی به ۷ روستا در بخش مرکزی و ۲ روستا در بخش ارد شهرستان گراش با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد تومان امروز با حضور نماینده مردم گراش در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل گاز استان فارس و مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

طرح گاز رسانی به روستاهای توابع شهرستان گراش شامل ۷ روستای بخش مرکزی روستاهای فداغ، خلیلی، محمدزینا، لب‌اشکن، کنگ و ریشه، بشیرآباد و حسین‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۲ روستای بخش ارد شامل روستای زینل آباد و آغصه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

علاوه بر این پروژه گازرسانی در بخش صحرای باغ لارستان روستاهای دیده‌بان، کرشیخ، گاوبست، آبکوهی، تل کشی، کارگاه، باغ، کشویه، ده میان، خلور، دشتی، زروان، حسین آباد و هرمود کلنگ‌زنی شد.

همچنین عملیات گازرسانی به شهر بیرم و ۱۴ روستای این بخش با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به زمین زده و عملیات گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی و محمله شهرستان خنج نیز آغاز شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “آغاز عملیات گسترده گازرسانی به نقاط مختلف شهرستانهای لارستان، خنج و گراش”

  1. محسن لار گفت:

    خداقوت مسوولین

  2. Busultan گفت:

    خدا قوت مسوولین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین