جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تحصیل 308 دانشجو در 8 رشته دانشگاه آزاد “اوز”+تصاویر

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از دانشگاه آزاد اسلامی اوز بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده  به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار…

دانشگاه آزاد اوز لارستانمیلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از دانشگاه آزاد اسلامی اوز بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده  به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز از دانشگاه آزاد اسلامی اوز بازدید بعمل آورد.

فرماندار ویژه لارستان با عبدالعزیز خضری رییس دانشگاه،تعدادی ازاعضا هیئت امناء، کارمندان،اساتید و دانشجویان دیدار و در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات این دانشگاه پرداخت.

در این نشست عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز ضمن تشکر از حضور فرماندار در سخنانی اظهار داشت: ساختمان جدید دانشگاه در زمینی به مساحت ۱۶هکتار و ۵۵۰۰متر مربع زیر بنا در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال ساخته شده است.

دانشگاه آزاد اوز لارستان

وی تصریح کرد :تاکنون بیش از ۲۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

عبدالعزیز خضری از نیکوکاران ، مردم و مسئولان که در شکل گیری دانشگاه آزاد اسلامی اوز،که دارای ۳۰۸دانشجو و ۸ رشته نحصیلی کاردانی و کارشناسی است ،تشکر و قدردانی کرد.

دانشگاه آزاد اوز لارستان

فرماندار ویژه لارستان هم از خدمات ارزنده رییس دانشگاه و اعضا هیئت امنا که در احداث ساختمان زیبای دانشگاه آزاد اسلامی اوز تلاش و کوشش نموده اند؛ تقدیر و تشکر نمود.

دانشگاه آزاد اوز لارستان

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین