جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

انفجار در تونل وحدت جاده لار – جهرم

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات انفجار در تونل وحدت (بزن) در مسیر لار – جهرم برای سرعت بخشیدن به حفاری تونل خبرداد . به گزارش  میلاد لارستان…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات انفجار در تونل وحدت (بزن) در مسیر لار – جهرم برای سرعت بخشیدن به حفاری تونل خبرداد .

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد اظهارداشت : در مدت اخیر کارهای مقدماتی برای انفجار در دهانه اصلی تونل وحدت صورت گرفت و با تجهیز امکاناتی که از سوی پیمانکار آماده شد ، اولین  انفجار برای سرعت بخشیدن به مراحل حفاری در این تونل انجام شد.

وی تصریح کرد : با توجه به نزدیک بودن تونل در مسیر راه اصلی و قرار گرفتن آن در کنار تونل همجوار دیگر دستگاه های مربوطه  اعم از نیروی انتظامی ، پلیس راه و اورژانس جاده ای برای این عملیات به نحو خوبی با نیرو های راهداری همکاری داشته و در محل تونل حضور یافتند و خوشبختانه بدون هیچ گونه مشکل عملیات آتشباری در تونل وحدت شروع شد و امید می رود در ادامه نیز این انفجارات در تونل بتواند سرعت حفاری آن را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.

باقری فرد در ادامه با تاکید براینکه یکی ازگام های مهم ديگر در توسعه شريان‌هاي ارتباطي عملیاتی شدن احداث تونل وحدت در محور لار – جهرم می باشد ، افزود : طول تونل ۷۳۰ متر است که البته می بایست یک کیلومتر و  ۳۰۰ متر راهسازی نیز در این پروژه انجام شود که دسترسی به ورودی و خروجی تونل را در برگیرد .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انفجار در تونل وحدت جاده لار – جهرم”

  1. محسن لار گفت:

    خداقوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین