جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

حمایت قاطع جعفرپور از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

جمشید جعفرپور حمایت قاطع خود و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازهم اعلام کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

جمشید جعفرپور حمایت قاطع خود و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازهم اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان در ادامه جلسه علنی امروز شنبه ۲۸ مرداد در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به باور این جامعه برای مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مدیری انتخاب شود که فارغ از حاشیه های سیاسی به برنامه های متنوع این وزارتخانه در حوزه قرآن مطبوعات و سینما و تئاتر و دیگر ماموریتها توجه کند.

وی با اشاره به اینکه دکتر صالحی فرزند فرهنگ است گفت: ویژگی هایی که می تواند برای رای دادن به ایشان ما را کمک کند سابقه فعالیت فرهنگی حضور در مناسک و مراجع که در حوزه فرهنگ سیاست گذاری و سیاست سازی می شود شورای برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴ سال فعالیت در معاونت فرهنگی این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه دکتر صالحی از خانواده روحانیت و در حوزه فرهنگ تخصص دارد خاطرنشان کرد: مشورت پذیری اعتقاد به گفتگو و تعامل به عنوان حلقه گمشده در حوزه فرهنگ از دیگر ویژگیهای وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر صالحی می تواند به عنوان پلی ارتباطی خوبی بین تولیدکننده محتوای فرهنگی با دریافت کننده باشد.

وی خاطرنشان کرد: سوابق اجرایی ایشان دال به مدیریت ایشان خواهد داشت انتقال نمایشگاه بین المللی کتاب به شهر آفتاب، حذف بن نقدی و کاهش فساد در این زمینه حمایت از ناشران از دیگر اقداماتی بوده است که ایشان در حوزه فرهنگی انجام داده اند.

جعفرپور به برنامه های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ۴ سال آینده اشاره کرد و اظهار کرد: داشتن نگرش روشن به برنامه های فرهنگی، صیانت و تعالی هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، حمایت از آفرینش های هنری، پیشتازی فرهنگ ایران در منطقه و جهان از برنامه های ایشان است.

وی خاطرنشان است: امید است ایشان توجه به منویات رهبری را سرلوحه برنامه هایشان قرار دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حمایت قاطع جعفرپور از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی”

  1. محسن لار گفت:

    احسنت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین