پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اجرای طرح هادی در 8 روستای لارستان

مدیر بنیاد مسکن لارستان از اجرای طرح هادی در روستاهای منصورآباد، چاه گزی، کهنه، گلار، فیشور، آبکنه، ده میان و هرمود این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

مدیر بنیاد مسکن لارستان از اجرای طرح هادی در روستاهای منصورآباد، چاه گزی، کهنه، گلار، فیشور، آبکنه، ده میان و هرمود این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، ناصر زائری با تشریح بخشی از خدمات بنیاد مسکن در هفته دولت بر لزوم ایجاد امید و نشاط اجتماعی تاکید کرد و با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت تاکید کرد : امید و نشاط  با هدایت مسوولان نظام  و  در سایه تدبیر خدمتگزاران  وتلاش و اهتمام دولتمردان و همزبانی ملت شریف به دست می آید .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در ادامه افزود: بنیاد مسکن بااجرای طرح های توسعه روستایی، اجرای طرح های هادی و بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده اقدامات شایسته ای در محرومیت زدایی در سالهای اخیر انجام داده است ،اجرای طرح هادی روستای منصور آباد در بخش جویم با ۵ هزار متر مربع آسفالت و ۱۰ هزار و ۲۳۰ متر مربع زیر سازی با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از جمله طرح های اجرایی بنیاد مسکن است .

زائری اضافه کرد : همچنین طرح هادی روستای چاه گزی بخش جویم شامل ۱۰ هزار و ۲۳۰ متر مربع زیر سازی با اعتباری معادل یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اجرا شده است که دراین هفته افتتاح می شود .

زائری اضافه کرد : روستای کهنه بخش اوز نیز شاهد افتتاح طرح هادی در هفته دولت است ، این طرح شامل ۵ هزار متر مربع آسفالت است و با اعتباری معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار عملیاتی شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان همچنین از اجرای طرح هادی روستایی در روستای گلار بخش اوز خبر داد و گفت : این طرح در هفته دولت افتتاح می شود و شامل ۱۲ هزار و ۷۳۰ متر مربع زیر سازی است و ۸۰۰ میلیون ریال صرف اجرای آن شده است .

زائری اجرای دو طرح هادی در شهرک فیشور و روستای ابکنه را از دیگر طرح های هفته دولت امسال ذکر کرد و گفت : طرح نخست با ۱۲ هزار و ۷۳۰ متر مربع زیر سازی و با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال و طرح هادی روستای آبکنه با ۲ هزار و ۱۱۵ متر مربع زیر سازی و سه هزار و ۴۷۵ متر مربع آسفالت و همچنین با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیون ریال اجرا شده است .

به گفته  مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان ۲ طرح هادی دیگر نیز در روستاهای ده میان و هرمود اجرایی شده است ، طرح نخت در بخش صحرای باغ شامل اجرای ۲ هزار و ۳۰ متر مربع زیر سازی و آسفالت است و یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است ، طرح هادی هرمود نیز با ۱۰ هزار متر مربع زیر سازی با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون ریال اجرا شده است .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اجرای طرح هادی در 8 روستای لارستان”

  1. شهرکی گفت:

    سلام ببخشید فیشور فقط به اسم شده کاری صورت نگرفته و زمینها به هیچ کس تحویل نداده شده که ساخت و ساز کند

    دلیل اینکه این پروژه به اتمام نمیرسد چیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین