جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

اخبار کوتاه از دانشکده علوم پزشکی لارستان

رواط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با ارسال اخباری کوتاه، فعالیت های چند روز اخیر این دانشکده را رسانه ای کرده است که بخشی از آن در زیر می آید:…

رواط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با ارسال اخباری کوتاه، فعالیت های چند روز اخیر این دانشکده را رسانه ای کرده است که بخشی از آن در زیر می آید:

کسب رتبه ۵ کشوری دانشکده علوم پزشکی لارستان در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور

معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان در مدت زمان ۱۴ ماه خدمات ارائه شده در سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) را از ۴۷ درصد به ۷۰ درصد ارتقا داد.

از زمان آغاز کار با سامانه سیب تا خرداد ماه سال ۱۳۹۶بالغ بریک میلیون چهارصد هزارخدمت جهت جمعیت تحت پوشش در سامانه ثبت شده بود که شامل ۴۷درصد خدمات مذکور می باشد. بر این اساس دانشکده علوم پزشکی لارستان رتبه ۱۷ کشوری را به خود اختصاص داده بود.

در همین راستا با پیگیری های مستمر مسئولین مربوطه در معاونت بهداشتی، ضمن بررسی وضعیت تمامی مراکز بهداشتی و شناسایی مراکز ضعیف تراقدام به تشکیل ۱۲ جلسه با این مراکز نمودند و در همین راستا موفق به ارتقا ثبت خدمات کل شهرستان به دو میلیون دویست هزار خدمت (۷۰ درصد خدمات) گردیدند که این روند رو به رشد، رتبه دانشکده را در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور به ۵ ارتقا داد.

افتتاح خانه بهداشت روستای علی آباد

دکتر عباس نصری معاون بهداشتی دانشکده ضمن اشاره به ۸۸ پروژه در حال ساخت معاونت بهداشتی در سطح شهرستان افزود: خانه بهداشت علی آباد یکی از ۸۸ پروژه عمرانی در طرح تحول سلامت به متراژ ۱۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی است که از اسفند ماه ۹۵ کلنگ آن به زمین زده شده و هم اکنون آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود : هم اکنون خانه بهداشت علی آباد با دو بهورز زن و مرد خدمات بهداشتی اولیه را به مردم ارائه میدهند. پیش از این بهورزان در ساختمان قدیمی خانه بهداشت مشغول به خدمت بوده اند. پس از اجرای طرح تحول با پیگیری های معاونت بهداشتی اعتبارات لازم جذب و از اسفند ماه ۹۵ عملیات ساخت آن آغاز شد.

افتتاح سه آزمایشگاه دانشکده بهداشت اوز

به مناسبت هفته دولت سه آزمایشگاه دانشکده بهداشت اوز (آزمایشگاه میکروبیولوژی محیط، آزمایشگاه عوامل شیمیایی، آزمایشگاه عوامل فیزیکی) افتتاح شد.
این سه آزمایشگاه که با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال فضای به متراژ ۱۵۰ متر مربع ، با حضور معاون استانداری و فرماندار ویژه لارستان،بخشدار، اعضای شورای شهر، شهردار، معاونین دانشکده علوم پزشکی لارستان و جمعی از مسئولین ادارات مختلف افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
امید است خیر و برکت انفاس قدسی شهیدان رجائی و باهنر چراغ راه دانشجویان و دانش پژوهان خطه لارستان باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اخبار کوتاه از دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اینایی که گفتید فعالیت بخش بهداشتی بوده .رتبه کل دانشکده لار دو تا مونده به آخره.باوررتون نمیشه سرچ کنید.رتبه اول تهرانه .رتبه پنج شیرازه .رتبه سه مشهده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین