شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بهره برداری رسمی از دو زمین چمن مصنوعی در لار

دو زمین چمن مصنوعی در شهر لار مورد بهره برداری قرار گرفت. طی  مراسمی با حضور راسخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش…

دو زمین چمن مصنوعی در شهر لار مورد بهره برداری قرار گرفت. طی  مراسمی با حضور راسخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش، رهگذر کارشناس مسئول تربیت بدنی، بیژنی نایب رییس شورای شهر لار و تعدادی از خیرین و معتمدین دو زمین چمن مصنوعی در شهر جدید و شهر قدیم افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان  زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش واقع در پژوهش سرای دانش آموزی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با مشارکت دولت،بنیاد نیک اندیشان هاشمی و خانواده های خیر اندیش شهید دانشیار و راستی لاری طی مدت شش ماه با نظارت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل ساخته شده است.

همچنین زمین چمن مصنوعی دبیرستان شهید فراست نیز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات آموزشگاه، خیّرین و انجمن اولیا و مربیان این مدرسه با مساحت ۷۰۰ متر مربع ساخته شده و در اختیار دانش آموزان و ورزش کاران شهر قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین