پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

آتش به اختیار مجموعه فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا(س) لارستان

مجموعه فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا(س) لارستان و واحد فرهنگی تربیتی استراتژی برای کودکان‌ ونوجوانان‌ جنوب کشور  در راستای ترویج‌ فرهنگ عفاف وحجاب فاطمی (س‌) و طی یک حرکت نمادین و…

مجموعه فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا(س) لارستان و واحد فرهنگی تربیتی استراتژی برای کودکان‌ ونوجوانان‌ جنوب کشور  در راستای ترویج‌ فرهنگ عفاف وحجاب فاطمی (س‌) و طی یک حرکت نمادین و آتش به اختیار  فرهنگی، همزمان با عید‌ سعید غدیر خم اقدام به اهدای تعدادی‌ مقنعه؛مهر‌ ، جانماز‌، تشبیح‌ و کتاب قصه به دختران(مادران‌ آینده این سرزمین) در مکان های  شلوغ شهر لار همچون بازار قیصریه؛بازار‌ امام و پارک های سطح شهر نمود.

این حرکت قابل تقدیر که بایستی توسط ارگان های دولتی نیز مورد توجه قرار گیرد می تواند آینده فرهنگی و معنوی دختران کوچک امروز و مادران فردا را رقم زند.

به گزارش میلادلارستان مجموعه فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا(س) لارستان از سال ۹۱ بنا به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی توجه به فلسفه فکر و شکل دادن به تفکر در کودکان شکل گرفته و در راستای این سخن مهم گام برمی دارد که که یک حکومت‌ مردمی‌ نخبگان‌ خودش‌ رو از کودکی‌ باید تربیت‌ کند.

مجموعه فعالیت های این موسسه در طول تمام مدت سال ویژه دانش آموزان سنین دبستان و راهنمایی با حضور اساتید برجسته کشوری از قم؛تهران؛اصفهان؛مشهد؛می باشد‌.

ضمنا عزیزانی که میخواهند از محتواهای تربیتی بهره ببرند‌؛ودربرنامه های جذاب این‌ مجموعه شرکت نمایند به آدرس کانال تلگرامی@s4kidss بپیوندند‌‌.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین