پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آتش به اختیار یک زوج جوان بیرمی در حمایت از دانش آموزان بی بضاعت

یک زوج جوان بیرمی با راه اندازی کمپین «نذر قلم» موفق به جمع آوری صد میلیون ریال کمک های نقدی شده و با تهیه ۲۲۵ بسته آموزشی آن را بین…

یک زوج جوان بیرمی با راه اندازی کمپین «نذر قلم» موفق به جمع آوری صد میلیون ریال کمک های نقدی شده و با تهیه ۲۲۵ بسته آموزشی آن را بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کردند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بیرم، درآستانه سال تحصيلي جديد محسن باقري مسئول كمپين «نذر قلم» به اتفاق همسرش سحر زمانی با تهيه لوازم التحرير جهت دانش اموزان نيازمند و بي بضاعت از آنها حمایت کردند.

این زوج جوان با بیان اینکه به برکت دهه  اول محرم نام کمپین را نذر قلم انتخاب و در فضای اینستاگرام از صفحه های شخصی خود به آدرس و واتس آپ شروع به تبلیغات کردیم، گفتند: خوشبختانه به لطف اعتماد خیرین تا کنون توانستیم کمک های نقدی و غیر نقدی جمعا به ارزش بیش از ۱۰ میلیون تومان جمع آوری کنیم.

این فعالان فرهنگی با اشاره به اینکه مناطق هدف ما دانش آموزان محروم ” بیرم، علامرودشت و لامرد” بوده و در این مدت عزیزانی از دهستان های *خلیلی و فداغ* به کمپین ما پیوسته اند، افزودند: در طول ۱۰ روز موفق به تهیه ۱۶۲ بسته لوازم التحریر و ۶۳ کوله پشتی شدیم که با کمک مدیران مدارس، دهیاران و معتمدین توزیع کردیم.

این جوانان اصلی ترین هدف بعدی خود را تهیه کفش برای دانش آموزان نیازمند مطرح کردند و امیدوارند با کمک های خیرین تهیه پوشاک، تغذیه و… برای دانش آموزان بی بضاعت فراهم شود.

گفتني است كه موكب الزهرا امامزاده شاه زندو(ع) هم در اين خصوص، مبلغ ۲۰ ميليون ريال هزينه جمع اوري و به صورت بسته هاي الوازم التحرير در بين دانش اموزان نيازمند توزيع شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین