جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

در جشن عاطفه ها 13 پایگاه ثابت و سیار در لارستان کمک ها را جمع آوری می کنند

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد لارستان از استقرار ۱۳ پایگاه ثابت و سیار در این شهرستان جهت جمع آوری کمک های مردم در جشن عاطفه ها خبر داد. ابراهیم…

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد لارستان از استقرار ۱۳ پایگاه ثابت و سیار در این شهرستان جهت جمع آوری کمک های مردم در جشن عاطفه ها خبر داد.

ابراهیم خرم مکان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با بیان اینکه کمک به هم نوع از دغدغه های همیشه مردم این خطه محسوب می شود، اظهار داشت: طبق روال هرساله و در آستانه سال تحصیلی جدید، جشن عاطفه ها در نقاط مختلف لارستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها، «مهر در انتظار همدلی» مشخص شده است، افزود: این جشن بزرگ در ۲ بخش برگزار می شود که مرحله نخست آن پنجشنبه و جمعه (۲۳ و ۲۴ شهریورماه) هفته جاری و مرحله دوم جشن عاطفه ها در تاریخ ۱۹ مهرماه در سطح مدارس برگزار می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد لارستان با بیان اینکه در جشن عاطفه های امسال ۸ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه سیار در نقاط مختلف این شهرستان دائر خواهد شد، تصریح کرد: این پایگاه ها در سطح مساجد، حسینیه ها، گلزار شهدا، دارالرحمه و اماکن پرتردد عمومی دائر خواهد شد.

این مسؤول با تقدیر از مؤسسات خیریه، پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری باب الحوائج، حضرت اباالفضل(ع) و بنارویه در اجرای طرح بزرگ جشن عاطفه ها، اضافه کرد: در سال گذشته مردم نوع دوست لارستان بیش از ۳۲۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه ها مشارکت کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین