یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

قرار داد خرید «سی تی اسکن 64» منعقد شده است

مسؤول بنیاد نیک اندشان هاشمی زاده لارستان، گفت: قرار داد خرید «سی تی اسکن ۶۴» منعقد شده و در آینده نزدیک وارد لارستان خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در…

مسؤول بنیاد نیک اندشان هاشمی زاده لارستان، گفت: قرار داد خرید «سی تی اسکن ۶۴» منعقد شده و در آینده نزدیک وارد لارستان خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در آئینی از پروژه های بهداشتی درمانی ccu، nicu، post ccu، ساختمان های بازسازی شده درمانگاه صاحب الزمان(عج) و ثارالله به بهره برداری رسید.

در ادامه مسؤول بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده در سخنانی  با تقدیر از همکاری خیرین و با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات نیاز به همکاری و همدلی افراد و با برنامه ریزی های مختلف است، گفت: کار پروژه های ccu و post ccu در سال ۹۵ و مصادف با میلاد پیامبراکرم و امام جعفرصادق(ع) شروع و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

اسماعیلی با بیان اینکه با توافق نامه بین بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده، خیرین و دانشگاه علوم پزشکی لارستان بخش جراحی بیمارستان امام رضا(ع) لار بازسازی و اتاق عمل جدیدی ایجاد می شود، افزود: قرار داد خرید «سی تی اسکن ۶۴» منعقد شده و در آینده نزدیک وارد لارستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هر کجا که سلیقه ای عمل کرده ایم نتوانسته ایم بدرستی به نتیجه برسیم، تصریح کرد: باید در لارستان دست به دست هم دهیم و  درعرصه های مختلف به آن چیزی که مردم لایق آن هستند دست پیدا کنیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان ۲ بخش ccu و  post cc، افتتاح و از بخش nicu، پد بالگرد اورژانس هوایی، بخش اورژانس بیمارستانی، پانسیون پزشکان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده و پروژه های پردیس دانشکده علوم پزشکی، پایگاه ثارالله، بخش دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شادروان زمانی، مرکز جامع سلامت و آزمایشگاه خلیل آزاد، مرکز درمان بیماران سرطانی و رادیوتراپی مرحوم صالح پور بازدید به عمل آمد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین