شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تقدیر از 8 بهورز فعال در حوزه سلامت لارستان

طی آیینی در بزرگداشت روز بهورز با حضور  رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و معاونت های مختلف حوزه ریاست از ۸ بهورز فعال لارستان تقدیر به عمل آمد. به گزارش…

طی آیینی در بزرگداشت روز بهورز با حضور  رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و معاونت های مختلف حوزه ریاست از ۸ بهورز فعال لارستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان در ابتدای این مراسم دکتر  نصری معاون بهداشتی دانشکده ضمن تقدیر از بهورزان  آنها را به عنوان پیشگامان عرصه بهداشت و درمان و پیام آوران سلامت در دورترین نقاط کشور یاد کرده و در ادامه به اقدامات معاونت بهداشتی در ساخت ۱۳ خانه بهداشت و ۸۸ پروزه عمرانی اشاره نموو. وی از فعالیت بهورزان در ثبت گزارشات درسامانه سیب و کسب رتبه برتر این سامانه تشکر نمود.

پس از آن دکتر رئوفی  ضمن تقدیر از تلاش های بهورزان دز سخنانی اظهار داشت” بهورزان  با تلاش های خود به ارتقای شاخص های سلامت شهرستان کمک کرده اند.

در ادامه این مراسم از بهورزان نمونه شهرستان و ۸ بهورز فعال در سامانه سیب تقدیر به عمل آمد. گفتنی است، این مراسم با اجرای موسیقی زنده ، فلوت نوازی نونهالان گروه موسیقی بهار و مسابقات مختلف همراه بود

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تقدیر از 8 بهورز فعال در حوزه سلامت لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    لطفا اضافه کار پرسنل بیمارستان که هشت ماه عقب افتاده را بدهید .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین