پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20
امام جمعه لارستان

عاشورا، مهدویت و ولایت فقیه از اصول عزت‌بخش شیعیان است

امام جمعه لارستان گفت: آنچه باعث امید و پایداری شیعیان شده، اعتقاد به شهادت با تأسی از عاشورا و امید به آینده با اعتقاد به مهدویت با تکیه به زره…

امام جمعه لارستان گفت: آنچه باعث امید و پایداری شیعیان شده، اعتقاد به شهادت با تأسی از عاشورا و امید به آینده با اعتقاد به مهدویت با تکیه به زره مستحکم ولایت فقیه است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه شهر لار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی و بازخوانی بخشی از بیانات رهبری در دیدار با خانواده این شهید والامقام، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید حججی، نشان از غیرت ملی و دینی ملت ایران است.

وی با تقدیر از برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران هفته دفاع مقدس به ویژه سپاه پاسداران و بسیجیان لارستان، افزود: جانبازان، رزمندگان و شهدا نماد عزت و غیرت اسلام و ایران هستند و همه باید رهرو آنان باشیم، چرا که با تعرض به اعتقادات و مرزهای جغرافیایی آنها در مقابل دشمنان با استعانت به حضرت سیدالشهدا(ع) ایستادند.

امام جمعه لارستان با اشاره به تأکیدات حضرت امام(ره) در زمینه زنده نگه داشتن تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: بنا به نظریه «فوکویاما» از کارشناسان برجسته غربی، آنچه باعث امید و پایداری شیعیان شده، اعتقاد به شهادت با تأسی از عاشورا، امید به آینده با اعتقاد به مهدویت با تکیه به زره مستحکم ولایت فقیه است.

این استاد حوزه و دانشگاه بازخوانی وقایع انقلاب اسلامی را موجب آگاهی‌بخشی و عبرت‌گیری برای نسل جوان دانست.

موسوی با بیان اینکه اصل برگزاری همه پرسی کردستان عراق غیرقانونی است، ادامه داد: انجام چنین اقداماتی حرکت در راستای اهداف و منافع خصمانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

وی با توصیه به عزاداران برای انجام به موقع فریضه نماز در ظهر عاشورا، یادآور شد: امام حسین(ع) در ظهر عاشورا و در اوج حملات دشمن، اقدام به ادای فریضه نماز اول وقت کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “عاشورا، مهدویت و ولایت فقیه از اصول عزت‌بخش شیعیان است”

  1. یک دلسوز گفت:

    امام جمعه لار نه لارستان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین