شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی لارستان برگزار شد

همزمان با هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ همزمان…

همزمان با هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان،با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،حجت الاسلام و المسلمین موسوی  امام جمعه لار، اعضای شورای تأمین شهرستان ،بخشداران،شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر لار و تعدادی از مسئولین،خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازان و جمعی از خیرین ، معتمدین و دانش آموزان مدارس در محل ستاد فرماندهی انتظامی لارستان برگزار گردید.

 در این مراسم ابتدا سرهنگ دیندارلو  فرماندهی انتظامی لارستان  گفت: هفته نيروي انتظامي امسال را با شعار «پلیس برای امنیت،امنیت برای همه» آغاز کردیم. وی در در ادامه خلاصه ای از عملکرد یکسال اخیر این فرماندهی را ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لار در سخنانی اظهار داشت:  نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کند و تحکیم امنیت بدون تقویت نیروی انتظامی امکان ندارد و در کل هر گونه ضعفی در نیروی انتظامی در امنیت کشور هم تأثیر گذار است.

سپس معاون استاندار ، فرماندار ویژه لارستان و رییس شورای تامین شهرستان هم در موضوع امنیت مطالبی را بیان کرد. وی  این هفته را یادآور یک سال تلاش نیروهایی دانست که با سلب آسایش خود، زمینه ایجاد امنیت و آسایش را برای جامعه و مردم فراهم می‌آورند. حسنی  با بيان اينكه نيروهاي انتظامي با اقتدار و همراهي مردم به اجراي قانون كمك می كنند، افزود: امنیت اجتماعی یک فرآیند فرابخشی است که نقش و کارکرد همه گروه ها و افراد جامعه در آن موثر است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با رشادتها و فداکاری خود و با اقتدار امنیت و آسایش را در کشور برقرار می کنند؛افزود: استقلال، آزادی و امنیت در کشور نعمتهایی است که باید قدردان آن باشیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ، پیشکسوتان پلیس ، فرزند نخبه پرسنل بازنشسته فرماندهی انتظامی لارستان،تنی جند ازدرجه داران و سربازان نمونه پرسنل ساعی فرماندهی انتظامی لارستان ، قرارگاه پلیس راه جنوب فارس ،تعدادی از مسئولین و خیرین شهرستان،نمایندگان شرکت خدماتی حفاظتی ناظران بیدار لارستان و پلیس افتخاری شهرستان، با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود ؛تقدیر شد.

قرائت قرآن کریم،اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران،نیایش،اجرای سرود نیروی انتظامی توسط گروه سرود آدینه ،مراسم پرچم ، قرائت فاتحه در جایگاه یادمان شهدا و اجرای گروه ورزشی دفاع شخصی و حرکات رزمی توسط تیم دفاع شخصی از دیگر برنامه های این مراسم بود. گفتنی است یکی از افسران فرماندهی انتظامی لارستان نیز ترفیع درجه گرفت.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین