جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار از وظایف اساسی شهرداری هاست

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه رؤسای ادارات شهرستان ، پاسخگوی مردم باشند، گفت: ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار از وظایف اساسی شهرداری هاست به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه رؤسای ادارات شهرستان ، پاسخگوی مردم باشند، گفت: ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار از وظایف اساسی شهرداری هاست

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری بخش جویم در سخنانی اظهار داشت: رؤسای ادارات شهرستان می بایست در راستای تکریم ارباب رجوع، پاسخگوی مردم باشند و در جهت رفع مشکلات و معضلات شهرها و روستاهای منطقه لارستان همت کنند.

وی ادامه داد: رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و بخش ها می بایست بصورت تخصصی با مسئولین ذیربط شهرستان و بخش بنشینند و مصوبات شورای اداری بخش را اجرایی و مسائل و مشکلاتی که توسط مسئولین و شورای شهر و بخش ارائه می گردد، مرتفع گردانند.

حسنی سپس از حبیب قاسمی شهردار سابق جویم تقدیر و تشکر کرد و برای حسین نجفی زاده شهردار جدید  شهر جویم آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: عملکرد آقای قاسمی در دوران مسئولیتشان عملکرد مبتنی بر روابط انسانی و یک کار علمی بود و با توجه به محدودیت های اعتباری که داشت، اما بر اساس پیگیری ها و ارتباطی که با بدنه ی مدیریتی شهرستان و استان فراهم می کرد و با هماهنگی، همگرایی، همدلی و همراهی که در بین خود و اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستان و بخش وجود داشت،کارهای خوبی در جویم صورت پذیرفته است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: یکی از آفت های اساسی نظام مدیریتی، تعارضات و همین مدیریت های تعارضی است که اعمال و اقدامات و فعالیت های همدیگر را خنثی می کنند. اما خوشبختانه در شهر جویم  مدیریت تعاملی  خوبی داشته ایم و هماهنگی ها، همراهی ها، همدلی ها در سطح بخش وجود دارد و این باعث شده است که امروز می بینیم نتیجه عملکرد شورای چهارم و همچنین شهردار سابق جویم مورد رضایت مردم و مسئولین قرار گرفته است و شاید یکی دیگر از دلایل موفقیت هایش همان بحث مدیریت زمانی بود که در دوران مدیریتی آقای قاسمی به آن همت گماشته است.

رییس شورای اداری لارستان ادامه داد: همه ما امروزه می دانیم که یکی از پایه ها و مؤلفه های اساسی مدیریت نوین، مدیریت زمان است.چرا که اگر توانستیم زمان را خوب مدیریت کرده  و اگر توانستیم تعامل را با دیگران برقرار کنیم و سرعت عمل و دقت عمل را در عملکرد خودمان لحاظ نماییم، یقیناً به پیشرفت و توسعه آن حوزة استحفاظی که بر عهده ماست، شدت بخشیده ایم و توانسته ایم از زمان، حداکثر استفاده را نماییم.

معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: وقتی لحظه ها و دقایق و ثانیه ها اینقدر ارزش دارند  و اگر قدر این لحظه ها و دقایق را بدانیم، مطمئن باشید تأثیرات مطلوب، ریشه دار و نهادینه شده ای برای مردم و برای ارتقاء وضعیت رفاهی آنها خواهد داشت که امیدواریم شهردار جدید همگرایی و تعامل خوبی با مردم، مسئولین و روحانیت شهر جویم داشته باشد تا بتواند وضعیت شهر جویم را بهتر سازد و شاهد آبادانی  و مبلمان شهری بیشتری در جویم  باشیم.

حسنی  در پایان سخنانش خطاب به شهردار جدید شهر جویم هم تاکید کرد: شفاف سازی مالی از اولویت های شهرداری هاست، لذا وضعیت مالی و هزینه ای شهرداری را برای مردم تشریح نمایید  و ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار و توجه به ابعاد فرهنگی  و کاهش آسیب های اجتماعی نیز که از وظایف اساسی شهرداری هاست هم لحاظ شود و همة این موارد بایستی در این مجموعه مورد توجه قرار گیرد و تمام این موضوعات مبتنی بر بسترهای قانونی باشد که امیدواریم اگر توجه به قانون شود یقیناً همه موارد و مسائل دیگر هم در این مجموعه حل و فصل خواهد شد.

پیش از این نیز داوود شفیعی بخشدار و یحیی عبداله زاده رئیس شورای اسلامی شهر جویم هم در سخنانی مسائل و مشکلات شهر و بخش را بیان کردند.

مهمترین این مشکلات راه اندازی اینترنت TRG و ۴G، روشنایی ورزشگاه شهدای جویم، احداث سد تنگ کلون، راه اندازی بیمارستان جویم، تخصیص وام به آسیب دیدگان سیل سال گذشته، جلوگیری از عشایر غیر مجاز، نبود روشنایی در ورودی شهر از سمت منصورآباد ، تسطیح و بهسازی ورودی از سمت فرشته جان، ارتقاء جاده خرده دره، تسهیل در واگذاری زمین به سرمایه گذاران، توجه به شهرک کلون، استقرار نمایندگی ورزش و جوانان و تأمین نیروی انسانی، احداث بند خاکی مخ سوخته، مرمت گوراب ها و قنوات های تنگ کلون و مشخص نمودن حد و حدود زمین های اوقاتی و غیره بود که مقرر گردید تمامی این مشکلات بررسی و پیگیری های لازم صورت پذیرد.

در ادامه حبیب قاسمی شهردار سابق جویم نیز عملکرد خود را بیان کرد و حسین نجفی زاده شهردار جدید جویم و امام جمعه اشکنان هم به ایراد سخن پرداختند.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم ابلاغ حسین نجفی زاده بعنوان شهردار جدید جویم به وی ابلاغ و از خدمات حبیب قاسمی شهردار سابق  با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین