پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

کمک های 5 تا 85 درصدی به نویسندگان لارستانی برای چاپ کتاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، از کمک های ۵ تا ۸۵ درصدی به نویسندگان لارستانی برای چاپ کتاب خبر داد. به گزارش میلاد لارستان سیدعلی اصغر رفعت حقیقی…

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، از کمک های ۵ تا ۸۵ درصدی به نویسندگان لارستانی برای چاپ کتاب خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان سیدعلی اصغر رفعت حقیقی در نشست خبری با بیان اینکه در عرصه های قرآنی فعالیت های مختلفی صورت گرفته است، تصریح کرد: قدردانی از فعالان قرآنی با حضور مهمانان از وزارت فرهنگ و اهدای جوائز به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، کمک ۵۵ میلیونی به ۶ مؤسسه قرآنی، کمک ۳۰ میلیونی به کانون های فرهنگی، توزیع ۲ هزار قرآن و ۵۰۰ نهج البلاغه در سطح مساجد بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از تهیه و توزیع کتب به کتابخانه های ادارات، مساجد و مناطق محروم به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و یادآور شد: ۷۰ میلیون تومان قفسه و میز، کمک به نشر کتاب از ۵ تا ۸۰ درصد با همکاری اداره کل فارس به مبلغ ۱۶ میلیون تومان برای نویسندگان لارستانی بوده است.

وی با بیان اینکه کانون های آگهی و تبلیغات و آموزشگاه ها تا قبل از سال ۹۳ فقط ۹ مرکز فعال بوده که اکنون به ۳۸ مؤسسه افزایش یافته است و ۷ مؤسسه نیز در حال طی مراحل اداری هستند، گفت: ۹۰ میلیون تومان از طرف نماینده مردم در مجلس، مدیرکل فارس و همچنین درآمدهای اداره ارشاد به گروه های هنری کمک شده است.

رفعت حقیقی با ابراز خرسندی از استقرار خانه مطبوعات در لارستان با محوریت جنوب فارس، افزود: تفاهم نامه برای استقرار خانه سینما جوان با امضای معاون وزیر، مدیرکل، رئیس سینما جوان، رئیس ارشاد لارستان امضاء شده و در آینده فعالیت ها افزایش می یابد.

این مسؤول با اشاره به اینکه پس از تقسیم استان فارس به پنج نقطه، مدیر فرهنگ و ارشاد لارستان به عنوان دبیر منطقه جنوب فارس انتخاب شده است، تصریح کرد: پیگیری های لازم برای ایجاد خانه تئاتر در لارستان در حال انجام است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین