جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

اخبار کوتاه دانشکده علوم پزشکی لارستان

چند اخبار از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ارسال شده است که در ذیل می آید: اتمام مراحل بازسازی اتاق عمل بیمارستان خنج در جلسه ای که با حضور…

چند اخبار از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ارسال شده است که در ذیل می آید:

اتمام مراحل بازسازی اتاق عمل بیمارستان خنج

در جلسه ای که با حضور معاون درمان ،مدیر اموربیمارستانی دانشکده ، متخصص زنان و زایمان ، ریاست و مدیریت بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج در محل معاونت درمان دانشکده برگزار شد، مسائل مربوط به اعزام بیماران و مشکلات مربوط به بازسازی و افزایش اتاق دربخش اتاق عمل بیمارستان خنج مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر صباغی معاون درمان دانشکده، گفت: با توجه به نیاز مبرم منطقه خنج و جلوگیری از اعزام بیماران، تسریع در روند اجرای بازسازی در بخش اتاق عمل را خواستار شد.

دکتر احمدی آزاد رئیس بیمارستان خنج نیز با ارائه  گزارشی از اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات بوجود آمده در بازسای اتاق عمل ، از پایان مراحل بازسازی اتاق عمل این بیمارستان در هفته جدید خبر داد.

 

ویزیت رایگان ۲۹۶ نفر در اردوی جهادی روستای جنگویه شهرستان خنج

به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه در روستای جنگویه از توابع بخش مرکزی شهرستان خنج، برگزار شد.

در این اردوی جهادی که با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی و بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج برگزار گردید، ۵ نفر از پزشکان متخصص به همراه ۲ پزشک عمومی و یک دندانپزشک و همچنین مسؤولین واحدهای بهداشتی این شبکه و جمعی از پرسنل بیمارستان نبی اکرم(ص) شهرستان، تعداد ۲۹۶ نفر را به طور رایگان ویزیت کرده و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه نمودند.

در این اردوی جهادی، دکتر منوچهر قهرمانلو متخصص گوش، حلق و بینی، دکتر عدنان احمدی آزاد متخصص اعصاب و روان، دکتر علی صفری متخصص قلب و عروق، دکتر صادق دهقان متخصص داخلی، دکتر خاطره حکمت نیا متخصص زنان و زایمان، دکتر اردشیر رزم پور پزشک عمومی، دکتر فرزاد دانیالی پزشک عمومی و دکتر محمدجواد طالبی دندانپزشک حضور داشتند که بیماران را ویزیت کردند.

 

اهدای بیش از ۲۵ هزار سی سی خون در خنج

به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با همکاری سازمان انتقال خون در پایگاه موقت خونگیری واقع در بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج اقدام به خونگیری از اهدا کنندگان  گردید. در این اقدام که از ساعت ۸ الی ۱۴ ادامه داشت پرسنل نیروی انتظامی و عموم مردم شهرستان خنج  مقدار ۲۵۲۰۰ سی سی از خون خود را اهداء نمودند تا در اخیتار بیماران نیازمند قرار گیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اخبار کوتاه دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. لارستانی گفت:

    این اخبار همه مربوط به شهرستان. مستقل. خنج است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین