یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

با تاسیس دانشگاه فرهنگیان و هنرستان هوانوردی لارستان موافقت شد

اواخر مردادماه سال جاری بود که دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش به دعوت دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به لارستان سفر کرد….

اواخر مردادماه سال جاری بود که دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش به دعوت دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به لارستان سفر کرد. حالا بعد از گذشت یک ماه از این سفر؛ محمد مظفری مسئول دفتر نماینده مردم در گفت و گویی دست آوردهای سفر وزیر آموزش و

پرورش به لارستان را تشریح کرد:

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، مظفری در این گفت و گو از حضور دکتر فانی به عنوان مهمان ویژه همایش جوان و اندیشه در لارستان سخن گفت و گفت: پس از این سفر از سوی مردم شریف منطقه درباره نتایج و دستاوردهای این سفر از سؤال می شد؛ که این نشان از اهمیت حضور وزیر آموزش و پرورش به لارستان داشت.
مسئول دفتر نماینده مردم درباره علت تأخیر در ارائه دستآورد های سفر وزیر به لارستان نیز گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با وزیر محترم مقرر شد تا زمانی که تصمیمات و وعده های اعلام شده به صورت رسمی ابلاغ نشده،مطلبی اعلام نگردد.به همین دلیل نیز در آستان فصل بازگشایی مدارس و پس از ابلاغ رسمی؛ دستاوردها و نتایج این سفر به اطلاع مردم شریف می رسد.
وی مهمترین نتایج سفر وزیر آموزش و پرورش را موافقت با تأسیس دانشگاه فرهنگیان ـ موافق اصولی با استقلال آموزش و پرورش بنارویه ـ موافقت با احداث هنرستان غیرانتفاعی هوانوردی و مساعدت مالی میلیاردی برای بازسازی مدارس شهرستان دانست و افزود: امیدواریم به زودی طبق دستور وزیر محترم آموزش و پرورش مسئله استخدام نیروهای بومی برای آموزش و پرورش منطقه نیز مرتفع شود.
در ادامه خلاصه ای از دست آوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به لارستان ارائه می گردد:

    موافقت با تاسیس دانشگاه فرهنگیان(واحد خواهران) در لارستان و ارجاع به هیات امنای دانشگاه جهت بررسی و اجرا

    کلنگ زنی و بازسازی ساختمان مدرسه امیرکبیر و موافقت با تامین اعتبار ۵۰% این پروژه به مبلغ۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال(شش میلیارد ریال) و ۵۰% بقیه با مساعدت بنیاد خیریه هاشمی زاده

    حضور در شهر لطیفی و بازدید از مدرسه قدیمی و فرسوده فاطمیه و دستور پرداخت ۵۰% هزینه ساخت از طرف وزارت به مبلغ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال(پنج میلیارد ریال)

    دستور پرداخت هزینه بازسازی سالن اجتماعات شهید زرگری که مقرر شد مبلغ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال (ده میلیارد ریال) توسط وزارت آموزش و پرورش و مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال(سه میلیارد ریال) توسط مدیر کل محترم آموزش و پرورش فارس تامین اعتبار شد.

    دستور پرداخت ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال(سه میلیارد ریال) جهت احداث سالن پذیرایی باشگاه فرهنگیان لار

    موافقت با اجاره ۱۵ساله مکان کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بدون پرداخت هزینه و موافقت با پرداخت ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ریال(صد و پنجاه میلیون ریال)در قالب تجهیزات برای کانون بازنشستگان توسط اداره کل

    موافقت با افزایش سرمایه صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا(س) توسط اداره کل آموزش و پرورش فارس

    دستور بررسی و توسعه و تجهیز مدارس بخش های اوز-بیرم-جویم

    دستور بررسی و استخدام نیروهای بومی در منطقه

    موافقت با تاسیس هنرستان غیر انتفاعی هوانوردی(درخواست مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان)

    موافقت اصولی با استقلال آموزش و پرورش بخش بنارویه پس از طی مراحل مدیریت برنامه و بودجه

    حضور در مرکز آموزش امام جعفر صادق(ع) و تقبل هزینه سفر دانش آموزان مرکز به مشهد مقدس به مبلغ ۲۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال(دویست و بیست میلیون ریال)

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین