پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان اظهار داشت:

چمن مصنوعی استادیوم لار کلید خورد؛خوابگاه ورزشکاران،‌استادیوم خور و استخر سرپوشیده روی ریل پیشرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در سخنانی با اشاره به جذب یک میلیاردتومان برای چمن مصنوعی استادیوم  شهید دانشیار از تخصیص اعتبارات قابل توجه در سال جاری نیز خبر داده…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در سخنانی با اشاره به جذب یک میلیاردتومان برای چمن مصنوعی استادیوم  شهید دانشیار از تخصیص اعتبارات قابل توجه در سال جاری نیز خبر داده و اظهار امیدواری نمود که این اعتبارات به جذب منتهی گردد.

به گزارش میلادلارستان طیبی با بیان اینکه سه برنامه مهم را در راس فعالیت های خویش قرار داده ایم افزود: برنامه  اول همگانی کردن ورزش لارستان بوده و دومین برنامه حرکت ورزش لارستان به سمت قهرمانی و سومین برنامه نیز  علمی کردن ورزش  در منطقه و در  هیئات ورزشی بوده  که با سازماندهی کردن هیئات ورزشی و ورزشکاران این اتفاق رخ داده است.

وی افزود:‌ طی شش ماهه اول سال۹۶ بالغ بر ۱۶۰ قهرمان کشوری از لارستان تقدیم جامعه ورزش شده است. طی شش سال حضور در لارستان ۷عضو تیم ملی داشته ایم. تعداد ورزشکاران سازمان یافته ما طی شش سال از ۲۵۰۰نفر به ۷۰۰۰ورزشکار سازمان یافته افزایش یافه است. همچنین قبل از سال۹۰ یک تیم در لیگ های کشوری داشته ایم در حالیکه در حال حاضر ۴تیم را در لیگ های مطرح کشور داریم که تمام این اتفاقات حاصل زحمات ورزش کاران و هیئت های مختلف ورزشی بوده است.  وی افزود:‌ لارستان با دارا بودن یک متر سرانه ورزشی دارای بیشترین سرانه ورزشی در سطح استان فارس است و طی سه سال اخیر در بخش بانوان و آقایان پس از شیراز برترین شهرستان از لحاظ ورزشی بوده ایم.

رئیس اداره ورزش و جونان لارستان مهم ترین اتفاق عمرانی  طی شش ماهه اول ۹۶ را  ترمیم استخر رو باز شهرقدیم و تبدیل آن به استخر سرپوشیده دانست که با کمک مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان (به عنوان اولین مجمع در شهرستانهای کشور بعد از اصفهان) در حال انجام است.  وی افزود: عملیات ترمیم  و بازسازی این استخر طی تفاهم نامه ای با اداره ورزش و جوانان فارس  با اعتبار۱۳۰میلیون تومان شروع  شده   و اعتبار ۳۰۰میلیون تومانی نیز از سوی نماینده مردم به این استخر اختصاص یافته که امیدواریم با این اعتبارات طی سال آینده استخر سرپوشیده شهرقدیم به بهره برداری برسد.

از دیگر خبرهای خوش طیبی جذب یک میلیاردتومان برای چمن مصنوعی استادیوم  شهید دانشیار بوده که به گفته وی  از هفته قبل عملیات آن شروع شده است. وی از  تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت روشنایی استادیوم خور نیز خبر داد. وی  ایجاد یک خوابگاه جهت ورزشکاران را نیز از ضروریات دانست که با کمک مسئولین در حال ساخت بوده و ان شاءالله  تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

طیبی اظهار داشت: با کمک فرمانداری ویژه لارستان از محل اعتبارات دودرصد نفت و گاز بالغ بر ۴۸۰میلیون تومان به ورزش شهرستان اختصاص یافته و از محل اعتبارات ماده۱۸۰ نیز قرار است بیش از یک میلیاردتومان به اداره ورزش و جوانان اختصاص یابد که امیدواریم این تخصیص ها به جذب منتهی گردد.

وی در پایان به سه اتفاق بزرگ عمرانی  و خیر ساز دیگر که در سال ۹۶ رخ داده اشاره نموده و اظهار داشت: کلنگ زنی زورخانه شهرجدید با اعتبار۱۰۰میلیون تومان توسط خیر، ایجاد زمین تنیس خاکی با کمک شهرداری و خیر که امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد و از همه مهم تر ایجاد خانه تنیس روی میز در استادیوم دانشیار از مهمترین این موارد می باشد که امیدواریم با قول های مسئولین  در آینده ای نزدیک آن را نیز به پایان برسانیم. 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “چمن مصنوعی استادیوم لار کلید خورد؛خوابگاه ورزشکاران،‌استادیوم خور و استخر سرپوشیده روی ریل پیشرفت”

  1. لارستانی گفت:

    اداره ورزش. لارستان. برای. نمایندگی. ورزش. در بخشها هم. بودجه ای. می دهند. ویا اینکه همه. بودجه ها برای. لار است وگر میدهد مقدار ان احلتم نمایند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین