سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

توصیه‌های پلیس فتای فارس به زوار اربعین حسینی

پلیس فتای استان فارس از زائران اربعین خواست مواظب سوء استفاده افراد سودجو و کلاهبردار باشند. به گزارش میلاد لارستان به نقل خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس فتای استان…

پلیس فتای استان فارس از زائران اربعین خواست مواظب سوء استفاده افراد سودجو و کلاهبردار باشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: ممکن است افرادی در زمان راهپیمایی اربعین با نیت سوء استفاده دست به اعمال مجرمانه و یا کلاهبرداری بزنند، از این رو لازم است، زائران حتما هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند تا دچار آسیب نشوند.

سرهنگ رجبعلی با بیان اینکه همراه داشتن تلفن همراه و دوربین از سوی زائران مانعی ندارد، افزود: همراه داشتن این وسایل در حرم‌ها و اماکن زیارتی و تصویر برداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جاده ها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن ممنوع است.

وی گفت: زائران در صورت مفقود شدن تلفن همراه خود در موکب‌ها، موضوع را به مسئول موکب و یا به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه زائران هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط استفاده نکنند، تاکید کرد: در صورت نیاز ضروری، از تلفن همراه افراد مطمئن استفاده و پس از تماس شماره را از حافظه تلفن حذف کنند.

سرهنگ رجبعلی با تاکید افزود: زائران اربعین حسینی در صورت مواجهه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی Cyberpolice.ir به بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین