شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای 165 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد در لارستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از اجرای ۱۶۵ طرح اشتغالزایی توسط این نهاد در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از اجرای ۱۶۵ طرح اشتغالزایی توسط این نهاد در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور اظهارداشت:اجراي طرحهاي خوداشتغالي و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، با اتخاذ سياستهاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد امام خميني(ره) قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانواده‌ها و نيل به استقلال اقتصادي است.

دلاور افزود : در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان،معاون اشتغال اداره کل کار و امور اجتماعی،اعضای شورای شهر،دهیاران و مدیران و روسای ادارت برگزار گردید از سرپرستان  حوزه و روسای بانکهای عامل شهرستان که در جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال سهیم بودند با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر و قدردانی به عمل آمد .

وی تصریح کرد : در سال جاری تعداد ۱۶۵ طرح اشتغالزایی به ارزش ۲۹ میلیارد ریال در زمینه های طرح های خدماتی،دامداری،کشاورزی و مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت گردیده است .

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین