جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خزانه‌داری آمریکا از تدارک برای اجرای قانون تحریم‌ها علیه ایران خبر داد

وزارت خزانه‌داری آمریکا برای اعمال تحریم علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناچار به تغییر مقررات داخلی خود شده است. وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای از اقدامات این وزارتخانه برای…

وزارت خزانه‌داری آمریکا برای اعمال تحریم علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناچار به تغییر مقررات داخلی خود شده است. وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای از اقدامات این وزارتخانه برای اصلاح مقررات خود به منظور اجرای قوانین آمریکا برای اعمال تحریم‌ علیه اشخاص مرتبط با سپاه پاسداران ایران خبر داد.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا  اعلام کرد که این وزارتخانه در حال اصلاح مقررات تحریم تروریسم جهانی به منظور اعمال تمهیدات مسدودکننده برای افراد خارجی است که از سوی دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری به عنوان مقامات، عوامل یا وابستگان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخته شده‌اند. این اصلاحیه پس از چاپ در مجله دولت فدرال آمریکا در روز سه‌شنبه ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷، اجرایی خواهد شد.
بنا به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ادامه این اطلاعیه آمده است: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری به منظور اجرای بند (ب) ۱۰۵ از قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها (کاتسا) که مرتبط با مقامات، عوامل یا وابستگان به سپاه پاسداران ایران است، مقررات داخلی خود در زمینه تحریم‌های مرتبط با تروریسم جهانی را اصلاح می‌کند.
به گزارش ایسنا،  این بند از قانون کاتسا، دولت آمریکا را به اعمال تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه اشخاص خارجی که مقام‌ها، عوامل یا وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند، موظف می‌کند.
رئیس‌جمهور آمریکا در اوت سال ۲۰۱۷ قانون کاتسا را امضا و آن را به قانون تبدیل کرد که ایران، روسیه و کره شمالی را هدف قرار می‌دهد. بر اساس این قانون، دولت آمریکا موظف است طی ۹۰ روز پس از اجرایی‌شدن آن، تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کند.
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین