پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ایجاد واحد مراقبت منزل در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان

مدیر دفتر پرستاری معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از راه اندازی و فعالیت واحد مراقبت در منزل در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

مدیر دفتر پرستاری معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از راه اندازی و فعالیت واحد مراقبت در منزل در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان شریفی گفت: این واحدها نقش نظارتی و مدیریتی را برای مراکز ارائه خدمات مراقبت در منزل در بخش خصوصی به عهده دارند. وی با اشاره اظهار داشت: واحدهای مراقبت در منزل مستقر در بیمارستان های تابعه، با شناسایی مراکز خصوصی محدوده منطقه خود که ارائه دهنده یا متقاضی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در منزل هستند، نسبت به انعقاد قرارداد همکاری با آنها اقدام می کنند.

وی گفت: پس از آن بیماران یا نیازمندان  به مراکز طرف قرارداد معرفی شده و واحدهای مستقر در بیمارستان نیز، بر حسن اجرای طرح توسط بخش خصوصی و چگونگی ارائه خدمات در منزل ، نظارت مستمر نموده و با هماهنگی بین واحدهای مراقبت در منزل بیمارستانها با مراکز خصوصی،‌ بیماران بعد از ترخیص نیز تحت مراقبت قرار خواهند گرفت.

شریفی لاری گفت: کاهش تعداد دفعات عود بیماری و روزهای بستری در بیمارستان ها، کاهش هزینه های بیمار به میزان حداقل ۵۰درصد و کاهش اشغال تخت های بیمارستانی و امکان پاسخگویی بیشتر به بیماران نیازمند به خدمات بیمارستانی از جمله نتایج و فواید ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در منزل است.

وی همچنین با توجه به تعداد کم مراکز دارای مجوز ، از پرستاران واجد شرایط جهت تاسیس مراکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری دعوت به عمل آورد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین