پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
معاون فنی و برنامه ریزی وزارت بهداشت

متخصصان بعد از دانشگاههای قطب، خواستار حضور در لارستان هستند

معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: پیشرفتها در لارستان به جایی رسیده که متخصصان بعد از دانشگاههای قطب، خواستار حضور در لارستان هستند….

معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: پیشرفتها در لارستان به جایی رسیده که متخصصان بعد از دانشگاههای قطب، خواستار حضور در لارستان هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان؛ دکتر ماهر در جمع خیرین، معتمدین و مسئولین دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان اظهار داشت: باعث افتخار است که بگویم از سه سال پیش تا کنون در دانشکده علوم پزشکی لارستان ، روند تغییرات در حیطه درمان و در حوزه بیمارستانی به نسبت گذشته قابل تحسین است.

وی  از جمله دلایل اصلی حضور در این سفر را بررسی پتانسیل های موجود و بسیار بالای این منطقه دانست و افزود: پیشرفتها در لارستان به جایی رسیده که متخصصان بعد از دانشگاههای قطب، خواستار حضور در لارستان هستند و این به معنی تحقق تغییرات اساسی در منطقه است.

معاون فنی و برنامه ریزی وزیر بهداشت تصریح کرد: زیر ساختها به شکل عادلانه و همزمان با هم در کل کشور آغاز شده ولی لارستان در اجرا، ساخت و بهره برداری از این موارد گوی سبقت را ربوده است.

این مسوول با اشاره به اینکه خط قرمز وزارت بهداشت عقب نشینی از طرح تحول سلامت است، ادامه داد: روی پرداخت کمتر از ۱۰% هزینه های درمان توسط مردم اصرار داریم.

ماهرو بیان کرد: بر اساس شاخص های جهانی، ایران سریعترین کشور در کاهش پرداخت از جیب مردم در دنیا را داشته و این دستاورد جز در سایه وحدت و یکپارچگی محقق نمی شد.

وی با بیان اینکه لار، دارای دو پتانسیل ویژه خیرین و مردم متعصب به توسعه منطقه است، افزود: خوشبختانه دوره مدیریت کنونی نشان داده با وجود شرایط کنونی دولت، امکان توسعه و حصول شرایط مناسب، امکان پذیر می باشد.

ماهرو اضافه کرد: وزارت بهداشت حمایت همه جانبه خود را از مجموعه علوم پزشکی لارستان و مسئولین آن در سرعت بخشیدن به توسعه فعلی و پایدار کردن محلی آن اعلام می دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “متخصصان بعد از دانشگاههای قطب، خواستار حضور در لارستان هستند”

  1. محسن لار گفت:

    احسنت

  2. لاری گفت:

    چه حرفا……

  3. همشهری اوزی گفت:

    طنز جالبی بود …. این جمله را به هر فرد عامی و غیر دانشگاهی هم بگویید به شما می خندند….
    از مسئولین میلاد لارستان که واقعا شبانه روزی زحمت می کشند خواهشی دارم که جملات را سنجیده بیان نمایند …. چرا اعتبار این نشریه خبری را زیر سوال می برید؟

  4. شهروند اوزی گفت:

    بله برادر جان منطقه لارستان پول هست دکترها هم کجابروند که بهتر از لار واوز گراش وخنج باشد تعارف که نداریم

  5. ناشناس گفت:

    بله بایدم بیان لار کجای این مملکت به اینا اینقد می رسند .کجای مملکت به شکایاتی که از پزشکا میرسه رسیدگی نمی کنند.کجای این مملکت می تونند پول زور از مردم بگیرند و هیچکی جرات نداشته باشه چیزی بهشون بگند یکی از خطاها و سهل انگاری پزشکان لار اگه هر دانشگاه دیگه انجام میشد بیرونشون می کردند .کجای این مملکت آپارتمان شیک با تمام امکانات و مبله بهشون میدند و …اینا علتشه عزیزم نه علاقه اشون به من و شما .چون تنها چیزی که مهم نیست جان مردمه .بازرس ها هم که ماشاله چشاشون فقط ساخت و ساز خیرین می بینه نه دردای مردم و کارکنان .شبش هم میبرنشون باغ کباب بهشون میدند دیگه گزارشی از خلافاشون رد نمی کنند..میلاد جناح باز میدونم چاپ نمی کنی

  6. لارستانی گفت:

    اگر منخصصین تمایل به لارستان پیدا کرده اند به خاطر فعالیت مسولین علوم پزشکی لار نیست انها جایی می روند که در رفاه بیشتر باشند وحایی میروند که مردم امکانانت مالی بیشتری داشته باشند دلیل دیگری ندارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین