شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت:

منابع جهت تکمیل کلینیک ویژه هاشمی زاده را وزارت بهداشت تامین میکند

معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت  در سفر هفته گذشته خود به  لارستان گفت: منابع لازم جهت تکمیل کلینیک ویژه هاشمی زاده لارستان را فراهم می کنیم…

معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت  در سفر هفته گذشته خود به  لارستان گفت: منابع لازم جهت تکمیل کلینیک ویژه هاشمی زاده لارستان را فراهم می کنیم تا به زودی شاهد بهره برداری و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم شریف این منطقه باشیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت،‌ دکتر علی ماهر در بازدید از لارستان گفت: در فاصله زمانی کمتر از سه سال برای دومین بار در لارستان حضور یافتم و شاهد تغییر و تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان هستیم.

وی با تأکید بر این که با اجرائی شدن ایده ساخت بیمارستان دوم در لارستان ؛ این منطقه دیگر هیچ مشکلی نخواهد داشت تصریح کرد: معتقدم دانشکده لارستان جز بهترین های دانشکده های هم تیپ خود در سطح وزارت خانه است که توانسته در این مدت قدم های بزرگی را برای رفع نیازهای بهداشت و درمان منطقه بردارد.

معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت بر نقش بزرگ جامعه خیرین در توسعه و تأمین نیازهای درمانی این منطقه تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: به نظر می رسد سازماندهی و هماهنگی با خیرین شکل مطلوبی به خود گرفته و این موضوع می تواند مسیر را در راستای ارتقا خدمات و بخشهای بیمارستانی و در نتیجه کاهش مشکلات موجود هموار نماید.

ماهر یکی از مهمترین مطالبات مردم منطقه را در حضور بیش از پیش پزشكان متخصص دانست و در همین رابطه افزود: سوق یافتن تلاشها برای اجرای زیر ساختهای درمانی می تواند در رسیدن به این مطالبه موثر باشد. وی افزود: تعامل مسئولین دانشکده با مسئولین و ارگانهای دولتی سطح شهرستان و همراهی جامعه خیرین برای تامین زیر ساختهای مورد نیاز متخصصین باعث ماندگاری آنان در این منطقه و ارائه خدمات درمانی کلان تر به شهروندان شود.

معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت که از بیمارستان امام رضا(ع) لار بازدید کرده بود گفت: بیمارستان امام رضا نسبت به سه سال گذشته پیشرفتهای خوبی داشته اما باز هم باید پیشرفت ها افزایش یابد.
ماهر در همین زمینه گفت: با وجود اینکه ساختمان بیمارستان لار فرسوده است اما نیازسنجی ها به خوبی انجام شده و در نتیجه بازسازی و تجهیز بخشهای بیمارستانی بصورت مطلوبی انجام گرفته است. وی تصریح کرد: ان شاالله با راه اندازی درمانگاه فوق تخصصی هاشمی زاده، بیمارستان امام رضا(ع) شرایط بهتری از حیث خدمت رسانی به مراجعین پیدا خواهد کرد. ماهر افزود: از آنجایی که توسعه اتاقهای عمل امری بسیار ضروری برای هر بیمارستان محسوب می شود، وزارت بهداشت کمک خواهد کرد که این بخشها نیز در لارستان زودتر توسعه پیدا کنند و به فضل الهی منابع لازم جهت تکمیل کلینیک ویژه هاشمی زاده لارستان را فراهم می کنیم تا به زودی شاهد بهره برداری و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم شریف این منطقه باشیم.

وی در پایان با اشاره به دغدغه مردم در خصوص حضور پزشکان متخصص (ضریبk ) در بیمارستان ها گفت: در حال حاضر همه متخصصان موظف به خدمت تمام وقتی در بخش دولتی هستند و بحث صدور مجوز مطب جدید برای این پزشکان نیز در دست بررسی است تا مشخص شود آیا در مناطق محروم امکان صدور مجوز برای ایجاد مطب وجود دارد یا خیر.

 

میلادلارستان: لازم است مسئولان محترم دانشکده علوم پزشکی لارستان در این خصوص با جدیت پیگیری نموده و امکانات لازم را هرچه سریعتر جذب نمایند تا شاهد پیشرفت دیگری در حوزه سلامت با همکاری خیرین و دولت باشیم…

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین