جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
درخواست فرماندار ویژه لارستان از دبیر شورای ترافیک فارس:

در خصوص تابلوهای با سرعت 40کیلومتر در بولوارهای لار تجدید نظر شود

محمود میرزایی مدیر حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

محمود میرزایی مدیر حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، مهندس محمود میرزایی مدیر حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استان فارس به اتفاق آرش اسدپور کارشناس معین عمرانی شهرستان  و سرهنگ کریمی جانشین پلیس راهور استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. در این دیدار فرماندار ویژه لارستان بر مردم محوری و توجه به استفاده از نظرات تخصصی و علمی بمنظور روان سازی در موضوع ترافیک و تردد مردم و استفاده شیوه های نوین جهانی و ایجاد رضایتمندی و جلوگیری از اقدامات دست و پاگیر به نحویکه فعالیت های روزه مره مردم را با مشکل مواجه نماید؛ تاکید کرد.

حسنی همچنین از  شورای ترافیک خواست که اعمال قانون را در چارچوب دستورالعمل های صادره صورت دهند و در خصوص تابلوهایی که با سرعت ۴۰ کیلومتر در بعضی بولوار های شهر نصب گردیده است که مورد اعتراض مردم  هم می باشد، متناسب با وضعیت بولوارها تجدید نظر کنند.

در این نشست همچنین علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و اعضا کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان نیز حضور داشتند. در ادامه اعضا کمیته شورای ترافیک استان و شهرستان نیز از نقاط حادثه خیز شهرهای لار،لطیفی، خور و محورهای مواصلاتی این حدود، بازدید و تدابیر و تصمیمات ترافیکی مورد نیاز اتخاذ گردید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین