شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

رونمایی از 7 کتاب جدید در لارستان+ اسامی

با حضورمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از ۷ کتاب جدید در شهرستان لارستان رونمایی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان،…

با حضورمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از ۷ کتاب جدید در شهرستان لارستان رونمایی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در مراسمی با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، راسخی معاون سیاسی فرمانداری، حجت الاسلام والمسلمین موسوی معاون حوزه علمیه لارستان،ثمری بخشدار مرکزی، معتمدیان معاون اداره کل و رییس کتابخانه های عمومی شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان از دفتر امام جمعه لار،محبی و جهاندیده رییس و عضو شورای اسلامی شهر لار و جمعی از مسئولین ،کتابداران، فعالان فرهنگی و اعضا انجمن کتابخانه ها،  از ۷ کتاب جدید در شهرستان  اثر نویسندگان لارستانی رونمایی شد.

 این کتاب ها شامل فروغ بدر مجموعه ای از اشعار مرحوم دارا بدر به خط سید جعفر شیخ الاسلامی ، شکوفه های کاغذی و پر پرواز اثر کلثوم قائدی ، متفکرانه اثر مریم صادقی ، گفتگوی حامد زارع با محمد ابراهیم دینانی اثر حامد زارع ، جشن کوتوله ها و رویاهای کودکانه اثر ناظم شیخ شریفی بود.

در آیین این مراسم محمد مهدی معتمدیان معاون اداره کل و رییس کتابخانه های عمومی لارستان با بیان اینکه بیست و پنجمین دوره  هفته کتاب،کتابخوان و کتابدار امسال با شعار آینده روشن  با خانواده کتابخوان برگزار خواهد شد، افزود: اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان همچون سنوات گذشته به عنوان یکی از دستگاه های فرهنگی بویژه در حوزه کتاب اقدام به برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه ی فرهنگی و متنوعی در این هفته می نماید.

معتمدیان در پایان افزود: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ازنویسندگان لارستانی حمایت می نماید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین