سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

یک روز نورانی با شهیدان سرافراز

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام و خاطره ی شهیدان و دلاور مردان عرصه دفاع مقدس، عبدالرحیم مقیمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان  به اتفاق…

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام و خاطره ی شهیدان و دلاور مردان عرصه دفاع مقدس، عبدالرحیم مقیمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان  به اتفاق محمد زارع مشاور فرهنگی فرماندار، یوسف فرخاری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان ،کریمی مسوول دفتر امور بانوان فرمانداری و تعدادی از رابطین بانوان ادارات شهرستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، قبور مطهر شهدای گمنام را گلباران و غبارروبی نمودند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،در این مراسم معنوی مقیمی با ستایش شیرمردان میدان دفاع از حق علیه باطل به خاطره گویی از شهید باقر زارع پرداخت و یاد این شهید والامقام و دیگر شهیدان سرافراز را گرامی داشت.

دیدار با خانواده ی شهید سالمی دیگر برنامه ای بود که پس از اتمام مراسم گلباران مد نظر قرار گرفته بود. در این دیدار زارع و مقیمی به دلجویی از مادر شهید سالمی پرداختند و مادر شهید سالمی دفتر خاطرات و یادگاری شهید را به مهمانان نشان داد و از فرزند شهیدش سخن گفت.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین