جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پخت 90 ديگ هریسه نذري در شهر خور لارستان

بمناسبت  ۲۸  صفر،  ۹۰  ديگ هریسه نذري در شهر خور لارستان پخت شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت ۲۸…

بمناسبت  ۲۸  صفر،  ۹۰  ديگ هریسه نذري در شهر خور لارستان پخت شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت ۲۸ صفر، سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، بيش از ۹۰ ديگ هریسه نذري در شهر خور لارستان پخت شد.

حاج زینل  نظري به عنوان باني اين نذري، از اهالي شهر خور هست كه نذر كرده است، هرسال به نيت انجام كار خير، طلب بهاران رحمت الهي ، بركت در رزق و روزي و رفع گرفتاری ها در ايام آخر ماه صفر منتصب به رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و آقا علی بن موسی الرضا(ع) براي پذيرايي از شهروندان اين نذر را به جاي آورد.

گفتنی است براي پخت حریسه امسال ۲ تن گندم ، ۲۰۰۰ كيلوگرم گوشت قرمز به كار رفت  و  حدود ۶ هزار خانوار از اهالي شهر خور و شهرها و روستاهاي اطراف لارستان بزرگ از این هریسه ی نذري بهره مند شدند.

یاداور می شود که جلیل  حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان  نیز به اتفاق  علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری نیز از آشپزخانه های پخت  هریسه در شهر خور بازدید  و به تمامی زحمت کشان خسته نباشید  و خدا قوت  گفت و از آنها و خیر آن آقای حاج زینل نظری تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین