جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تشکیل کمیته ساماندهی امور سالمندان در بخش صحرای باغ

کمیته ساماندهی امور سالمندان در بخش صحرای باغ لارستان تشکیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری صحرای باغ در جلسه ای با حضور بخشدار ریس…

کمیته ساماندهی امور سالمندان در بخش صحرای باغ لارستان تشکیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری صحرای باغ در جلسه ای با حضور بخشدار ریس بهزیستی لارستان و کارسناسان ذیربط آن اداره شهردار عمادده و روسای شوراها و دهیاران تابع و تنی چند از مسولین بخش کمیته ساماندهی امور سالمندان تشکیل و آغاز به کار کرد.

در این جلسه اهم امورات مهم و چگونگی انجام آنها در جهت رفاه و آسایش سالمندان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که از مهمترین آنها روان سازی و در نظر گرفتن مسایل و استفاده بهینه سالمندان از امکانات شهری که توسط شهرداری مدیریت می شود، بوده است.

و به تبع آن در روستاها نیز توسط دهیاران این امر در نظر گرفته شود ضمن اینکه سرکشی از سالمندان نیز در برنامه کاری این کمیته مدنظر بوده که با هماهنگی شوراها صورت پذیرد .

در این جلسه همچنین مقرر گردید مشکلات عدیده در بخش صحرای باغ در زمینه فوق جمع آوری و جهت ارایه و حل آنها با هماهنگی بهزیستی در مرکز شهرستان پی گیری شود لازم به ذکر است نمایندگی بهزیستی بخش صحرای باغ حدود یکسال است که در مرکز بخش (عمادده) افتتاح و فعالیت خود را آغاز نموده ایست.

خبرنگار : محمد دوزنده

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین