شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسوول جدید نمایندگی آموزش و پرورش بنارويه منصوب شد

طی آیینی مسوول جدید نمایندگی آموزش و پرورش بنارويه منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با…

طی آیینی مسوول جدید نمایندگی آموزش و پرورش بنارويه منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور محمد فیاض پور مشاور اجرایی مدیرکل، فولادی سرپرست آموزش و پرورش لارستان و معاونین پشتیبانی وآموزش ابتدایی و کارشناسان مدیریت، بهروز بخشدار بنارویه، نماینده امام جمعه بنارویه، اعضای شورای اسلامی شهر بنارویه، خیرین و معتمدین محلی و فرهنگیان، رییس جدید نمایندگی آموزش و پرورش بنارويه منصوب شد.

در آغاز این مراسم بخشدار بنارویه به اهمیت علم آموزی از دیدگاه آیات و روایات اشاره و بر لزوم تعهد و تخصص در حوزه كاري تاکید کرد و از تعامل خوب بخشداری بنارویه با مدیریت آموزش و پرورش لارستان و نمایندگی بنارویه در طول تصدی رییس سابق یاد و بر استمرار آن تاکید کرد.

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در سخنانی به شرایط سخت آموزش و پرورش در چند سال اخیر به لحاظ مالی در نتیجه تحریم های اقتصادی ظالمانه اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود تنگناهای مالی توانستیم در بخش عمرانی نزدیک ۳۰ پروژه در سطح شهرستان با مشارکت خیرین و دولت و با اعتبار قریب به ۵۰ میلیارد تومان اجرایی کنیم.

فیاض پور همچنین از کسب رتبه اول آموزش ابتدایی لارستان در سه سال پیاپی وکسب رتبه های برتر توسط آموزش متوسطه و حوزه پرورشی در سطح استان فارس خبر داد و گفت: در چندسال اخیر با برگزاری کارگاهها و دوره های مختلف آموزشی ادارات حوزه جنوب فارس در لارستان سعی کردیم مرکزیت جنوب فارس را داشته باشیم .

وی با اعلام اینکه هم اکنون به جرات می توان گفت در دور افتاده ترین روستاها نیز حداقل یک کلاس به تجهیزات هوشمندسازی مجهز شده است به پروژه های مختلف عمرانی در شهر و روستا و همچنین در بخش بنارویه اشاره کرد و از تلاشهای مسئول سابق نمایندگی بنارویه که با تعصب خاص خود پیگیر مسایل این منطقه بود تشکر و قدردانی و برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست آموزش و پرورش لارستان نیز در سخنانی تغییر و تحول را با توجه به آیات قرآن امری ضروری در نظام آفرینش و در پست های مدیریتی نیز به تبع آن این تغییرات اجتناب ناپذیر دانست و گفت: حضور شما دراین جلسه به پاس قدردانی از مسئول سابق نشانه رضایتمندی شما از ایشان است و قطعاً رضایت مخلوق از کسی به خاطر خدمت به مردم رضایت خالق نیز در پی دارد.

علی فولادی همچنین از مسئول سابق نمایندگی تشکر و برای مسئول جدید آرزوی توفیق در این سمت خطیر نمود.

سید ابوالقاسم حسینی دیگر سخنران جلسه بود که گزارشی از ایام مسئولیت خویش بر نمایندگی بنارویه ارائه داد.

وی با تشکر صمیمانه از مجموعه آموزش و پرورش لارستان که تعامل خوبی با ایشان در نمایندگی داشته اند از ارتباط صمیمانه خیرین، دفتر امام جمعه، بخشداری ، شورای شهر و سایر نهادها قدر دانی کرد و گفت: همه ما در این راستا تلاش می کنیم تا شکوفایی نونهالان و نوجوانان که آینده ساز  هستند ببینیم و به همین خاطر در این مدت چندسال تمام سعی ما بر این بوده که مشکل ترک تحصیل جوانان این دیار که بر اثر فقر فرهنگی وجود داشته بر طرف سازیم که بحمدالله با سواد دار شدن مادران در خانه ها و ارتقای سطح آگاهی آنها این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و دانش آموزان ما در رشته های مختلف به ویژه رشته های فنی و حرفه ای ادامه تحصیل می دهند و تحرک و پویایی خاصی در میان آنها ایجاد شده است.

مسئول سابق نمایندگی بنارویه همچنین از تلاش مستمر برای ارتقای نمایندگی به اداره مستقل، جذب نیرو های بومی، برگزاری کارگاه ها و دوره های ضمن خدمت، جشنواره گلستان خوانی ،افتتاح چند واحد آموزشی در بنارویه و روستاهای تابعه، تامین اعتبار جهت تعمیر و مقاوم سازی چند آموزشگاه، تجهیز بیش از نود درصد مدارس به سیستم های سرمایشی و گرمایشی، هوشمندسازی اغلب مدارس، احداث کانون، آموزشگاه استثنایی و… به عنوان بخشی از فعالیت های صورت گرفته در ایام مسئولیت خود نام برد.

در پایان این مراسم با اعطای لوح های تقدیر و هدایایی از سید ابوالقاسم حسینی به عنوان مسئول سابق نمایندگی تجلیل به عمل آمد و با قرائت حکم انتصاب محمود بهادری به عنوان مسئول جدید نمایندگی آموزش و پرورش بخش بنارویه معرفی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین