جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بهسازی و مقاوم سازی 192 واحد مسکونی در لارستان

مدیر بنیاد مسکن لارستان با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سالجاری ۱۹۲ واحد مسکونی دراین شهرستان بهسازی ومقاوم سازی شده است، تصریح کرد:  دراین مدت ۳۵ میلیارد و ۶۰۰…

مدیر بنیاد مسکن لارستان با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سالجاری ۱۹۲ واحد مسکونی دراین شهرستان بهسازی ومقاوم سازی شده است، تصریح کرد:  دراین مدت ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال دراین حوزه صرف شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس؛ ناصر زائری در نشست شورای هماهنگی بانکها شهرستات لارستات بر لزوم پذیرش وثایق زنجیره ای و روان سازی روند اعطای تسهیلات بانکی تاکید کرد و گفت: بخش عمده ای از فعالیت های مقاوم سازی و بهسازی مناطق که در لارستان انجام شده با ارائه تسهلات بانکی صورت گرفته است ، هر چه این شرایط روان سازی شود تعداد بیشتری و مبلغ بیشتری از این وام ها و تسهلات اعطا و جذب می شود .

زائری اعطای تسهیلات را راهکاری برای بهره گیری بیشتر از خدمات توسعه روستایی دانست و افزود : بسیاری از ساکنان روستاها توان ارائه ضامن دولتی  و آنچه مورد نظر بانک است را ندارند ، اما با ارائه ضامن زنجیره ای روستاییان می توانند از این ستهیلات استفاده کنند .

مدیر بنیاد مسکن لارستان با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سالجاری ۱۹۲ واحد مسکونی دراین شهرستان بهسازی ومقاوم سازی شده است، تصریح کرد:  دراین مدت ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال دراین حوزه صرف شده است.

این مسوول بیان کرد: همچنین تعداد واحدهای مقاوم سازی شده از ابتدا تا پایان سال ۹۵ در این شهرستان ۱۰  هزار و ۱۱۷  واحد بوده است که  با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۴ میلیارد  ریال انجام شده است .

وی یادآور شد: بخش عمده ای از این فعالیت ها با ارائه تسهیلات بانکی صورت گرفته است و بانکها باید به این موضوع توجه کنند که هر قدمی در راه روان سازی شرایط اعطای تسهیلات برداشته شود گامی در جهت مقاوم سازی و بهسازی بیشتر و زندگی بهتر برای روستاییان است .

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین