شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه “کل” گراش

شامگاه جمعه ۱۷ آذرماه با معرفی نفرات و فیلم های برگزیده سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه “کل” گراش به کار خود پایان داد. به گزارش میلاد لارستان سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه…

شامگاه جمعه ۱۷ آذرماه با معرفی نفرات و فیلم های برگزیده سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه “کل” گراش به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه کل امسال با حضور فیلمسازان هفت استان جنوب کشور از ۱۵ تا ۱۷ آذرماه در گراش برگزار شد. در دو روز نخست جشنواره ۳۹ فیلم از ۴۰ کارگردان از استان‌های فارس، کهکلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، بوشهر، هرمزگان و خوزستان به نمایش در آمد.

هیات داوران سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل گراش پس از بررسی ۳۹ فیلم در بخش‌های داستانی، مستند و تجربه‌گرا، جایزه بهترین فیلم داستانی به طور مشترک به فیلم “باگ” کیوان محسنی از گراش و همچنین فیلم آخر هفته وحید بمانی از شیراز تعلق گرفت.

بهترین فیلم مستند به فیلم “شکوه زاگرس” بهنام رضایی از شیراز تعلق گرفت و یک دیپلم افتخار نیز به فیلم “تشریفات خصوصی سخته” سجاد ایمانی از  نورآباد ممسنی اهدا شد.

جایزه بهترین فیلم تجربه‌گرا این جشنواره از بین سه نامزد این بخش به فیلم “چهار دقیقه سکوت” امیرعلی میردریکوند از اندیشمک خوزستان اختصاص یافت.

همچنین بهترین فیلم در بخش میراث فرهنگی نیز به فیلم “بایداق” از محمدهادی اسفندیاری شرکت کننده شیرازی تعلق گرفت.

تندیس بهترین فیلمنامه به فیلمنامه ای با عنوان “صبح رو سیاه” مهدی تنگستانی به شرکت کننده ای از بندرریگ استان بوشهر تعلق گرفت.

برنده تندیس بهترین کارگردانی هم به فیلم “باگ” کیوان محسنی از گراش اختصاص یافت و دیپلم افتخار این بخش به “آریو والیبال” محمد بخشی از رفسنجان رسید.

بهترین فیلمبرداری فیلم مستند به فیلم شکوه زاگرس بهنام رضایی از شیراز، بهترین فیلمبرداری فیلم داستانی به فیلم باگ کیوان محسنی گراش، تندیس بهترین تدوین به فیلم

“آریو والیبال” اسماعیل علی زاده از رفسنجان، بهترین صدا یا موسیقی به فیلم “آریو والیبال” امیر حاتمی و بهنود یخچالی از رفسنجان، تندیس بهترین پژوهش مستند به فیلم “پل سیاه” ایوب مروانی پور از اهواز، تندیس جایزه ویژه تماشاگران “او دشمن بود” محمدرضا خواجی از گراش اهدا شد.

جایزه “ایسفا” از سوی انجمن فیلم کوتاه ایرانبه فیلم باگ کیوان محسنی از گراش رسید.

فیلم “باگ” با دریافت سه جایزه از هیات داوران و یک جایزه از انجمن فیلم کوتاه ایران موفق‌ترین فیلم این دوره از جشنواره بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ جشنواره فیلم کوتاه کل گراش از سال ۱۳۸۱ در گراش آغاز شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین