جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رتبه نخست خیرین ورزش یار لارستان در فارس

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: بیشترین اعتبار تخصیص یافته توسط خیران ورزش‌یار در شهرستان لارستان و جهت احداث سالن ورزشی این شهر توسط خیر نیک‌اندیش منیری هزینه شده…

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: بیشترین اعتبار تخصیص یافته توسط خیران ورزش‌یار در شهرستان لارستان و جهت احداث سالن ورزشی این شهر توسط خیر نیک‌اندیش منیری هزینه شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، حیدرعلی کامیاب در کانال شخصی خود در تلگرام با اشاره به فعالیت خیران ورزش‌یار استان فارس اظهار داشت: تعداد ۵۹ نفر در فارس عضو این تشکل هستند که فعالیت‌شان به صورت رسمی و سازماندهی شده از ابتدای سال ۹۴ آغاز شده است.

وی افزود: حوزه فعالیت خیران ورزش‌یار در شهرستان‌های لارستان، لامرد، مهر، گراش، خنج، پاسارگاد، کازرون، خرمبید، نی‌ریز و شیراز وده که تا کنون اعتباری افزون‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان توسط این انجمن هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار تخصیص یافته توسط خیران ورزش‌یار در شهرستان لارستان و جهت احداث سالن ورزشی این شهر توسط خیر نیک‌اندیش منیری هزینه شده است، گفت: برای این منظور نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین کمترین هزینه توسط این انجمن نیز به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و برای احداث چمن‌های مصنوعی بوده است.

مجمع خیرین ورزش یار در مهرماه سال ۹۴ به ثبت رسیده و دارای هیات مدیره و مجمع است، بیان کرد: هرساله با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون رئیس جمهور از خدمات ارزنده خیران ورزش‌یار قدردانی می‌شود.

کامیاب خاطرنشان کرد: در سال‌های ۹۴ و ۹۵ استان فارس رتبه نخست کشور را در جذب مشارکت خیران به خود اختصاص داده است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین