شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از بازنشستگان فرهنگی عمادشهر تجلیل شد

مراسم هفته یوحدت و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در سالن اجتماعات سید محی الدین قتالی برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از عمادشهر این مراسم با همت…

مراسم هفته یوحدت و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در سالن اجتماعات سید محی الدین قتالی برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از عمادشهر این مراسم با همت شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم عمادشهر با حضور مسئولین انتظامی و شهری و محلی و فرهنگیان و بخشدار محترم بخش صحرای باغ برگزار شد.

شیخ خالد احمدی زاده ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته ی وحدت و تقدیر از دست اندرکاران این مراسم، از پیامبر اکرم (ص) به نام پیامبر دلها نام  برد همچنین ایشان جنایت های داعش را محکوم نمود و این گروهک را منافق و مخالف اسلام دانست .

حاج آقا دمی زاده ضمن تشریح اسلام ناب محمدی از سیره ی پیغمبر و زندگانی ایشان و لازمه ی عمل به فرامین پیامبر (ص) را نیاز مبرم وحدت دانست.

دلاور بخشدار صحرای باغ وحدت و انسجام موجود در بخش صحرای باغ را نمونه ی بارز برادری در منطقه دانست و همچنین از نحوه برگزاری مراسم تقدیر و تشکر نمود .

ستاری رئیس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد و هفته ی وحدت به اشاره به سخنان رهبری که اگر بخواهیم نمونه بارز شجاعت و آگاهی و علم و دلیری افراد رو مورد مقیاس قرار دهیم، لارستان و منطقه لارستان نمونه بارز این افراد خواهد بود.

وی همچنین بر سیلی نخوردن اسلام و همچنین پرهیز از حاشیه ها و ادای حق در منطقه را لازم دانست.

ستاری از کارهای آینده در حال انجام شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم عمادشهر خبر داد.

قرائت قطعنامه حمایت از فلسطین و قدس و شعار استکبار ستیزی و محکوم نمودن یاوه گویی های ترامپ، توسط برادر مبینی و  تجلیل از بازنشستگان فرهنگی و برگزیدگان مسابقه ی دوچرخه سواری و همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ی وحدت و تیم برتر مسابقات فوتسال به مناسبت هفته ی مذکور از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار: ستاری

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین