جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

جدول17 از بودجه97 حذف شد؛‌جعفرپور: بدون شک با حذف این جدول مخالفیم

 موضوع جدول شماره ۱۷ مباحث مختلفی را در میان نمایندگان مجلس از بعد نظارتی و حتی حذف این جدول ایجاد کرده است. جدول شماره ۱۷ که عمده بودجه نهادهای فرهنگی…

 موضوع جدول شماره ۱۷ مباحث مختلفی را در میان نمایندگان مجلس از بعد نظارتی و حتی حذف این جدول ایجاد کرده است. جدول شماره ۱۷ که عمده بودجه نهادهای فرهنگی در آن قرار دارد از جمله مسائلی بوده است که همواره میان نمایندگان مجلس مخالف و موافقانی داشته است. حذف آن در لایحه بودجه ۹۷ حرف و حدیث هایی را برانگیخته است.

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای وظیفه اصلی بررسی و اظهارنظر درباره این جدول و ارائه آن به کمیسیون تلفیق را برعهده دارد. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  درباره مباحث مطرح شده پیرامون جدول شماره ۱۷ لایحه بودجه۹۷ گفت: جدول شماره ۱۷ و بودجه اختصاص یافته در این جدول به بخش‎های فرهنگی و نهادهایی مرتبط است که بدون شک حذف آنها در جهت تحقق مطالبات مردم و مسئولان در عرصه فرهنگی تاثیرگذار خواهد بود.

جمشید جعفرپور با بیان اینکه بنده به شخصه با حذف جدول ۱۷ از بودجه کشور مخالف هستم تاکید کرد:در این جدول نهادهایی مختلف و البته مهمی حضور دارند که حذف بودجه آنها به طورحتم مشکلات متعددی به وجود می‎آورد که جبران آن بسیار سخت خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: ما نیز به مانند دوستانمان در مجلس معتقد هستیم که باید ابزار نظارتی در جهت نحوه هزینه‎‎هایی که در این نهادهای فرهنگی صورت می‎گیرد اتخاذ شود از این رو به طورحتم در روند بررسی بودجه این موضوع را لحاظ خواهیم کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل  از خبرفوری،‌ جعفرپور تاکید کرد:  ما بدون شک با حذف جدول شماره ۱۷ از لایحه بودجه به خاطر معایب و مضرات آن مخالف هستیم.

از سوی دیگر نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان  حذف جدول شماره ۱۷ از لایحه بودجه سال ۹۷  گفت: بودجه تمامی دستگاه‌های موازی‌کار زیرنظر وزارتخانه فرهنگ می‌رود. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: تعدد دستگاه‌های فرهنگی موازی که بودجه مستقل دریافت می‌کنند، یکی از بزرگترین دغدغه‌های فرهنگی کشور در سال‌های اخیر به شمار می‌رود چراکه هیچ دستگاه سیاستگذار مشخصی نیز پاسخگوی عملکرد آن‌ها نبود اما وزیر فرهنگ در آخرین دیدار خود با نمایندگان اعلام کرد در لایحه بودجه سال آینده بودجه تمامی این دستگاه‌های موازی‌کار با وزارت فرهنگ، ذیل این وزارتخانه آمده است

میلاد لارستان : در فهرست جدول بودجه ۹۷ (بخشی از آن در زیر آمده)  مشخص است که جدول پس از جدول ۱۶ جدول ۱۸ آمده و جدول ۱۷ از ردیف بودجه ها خذف شده است.

(دریافت فایل)

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین