جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

34پروژه آموزشی در حال اجرا در لارستان؛‌درخواست نماینده و فرماندار از مدیرکل نوسازی مدارس فارس

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان بر لزوم  پیگیری مدیر کل نوسازی مدارس فارس در تسریع پرداخت تعهد دولت در پروژه های خیرساز منطقه تاکید نمودند. در…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان بر لزوم  پیگیری مدیر کل نوسازی مدارس فارس در تسریع پرداخت تعهد دولت در پروژه های خیرساز منطقه تاکید نمودند.

در ادامه سفر مدیر کل نوسازی مدارس فارس و هیئت همراه به لارستان و بازدید از پروژه های در حال ساخت، امروز از مجموعه های در حال ساخت لار، لطیفی، کورده و دهکویه بازدید به عمل آمد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، موصلی در جریان بازدید از پروژه های آموزشی از جمله آموزشگاه های امیر کبیر، ابن سینا، دهخدا و چند سالن نمازخانه در لار ، فاطمیه لطیفی، عابدی کورده، سالن ورزشی آبفروش و آموزشگاه دهقانی دهکویه، با اشاره به همت بلند خيرانديشان منطقه جهت مشارکت در ساخت این پروژه های آبرومند، بر تکمیل و تجهیز آنها از محل اعتبارات دولتی تاکید کرد.

در ادامه این دیدارها و در جلسه ای با حضور جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، موصلی مدیر کل نوسازی مدارس فارس و معاونین وی، فولادی سرپرست آموزش و پرورش لارستان، عباسی رییس اداره نوسازی لارستان در گزارشی کوتاه اظهار داشت: در حال حاضر ۳۴ پروژه آموزشی در حوزه تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش لارستان با مشارکت پنجاه درصدی خیرین به ویژه بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان و دولت با هزینه ای بالغ بر پانصد میلیارد ریال در حال ساخت بوده که اغلب آنها از سهم خیّر به اتمام رسیده و سهم دولت نیز به مرور در حال تزریق است و تعدادی از آنها نیز در شرف بهره برداری است.

در این جلسه همچنین جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان بر پیگیری مدیر کل نوسازی در تسریع اتمام پروژه ها و تعهد دولت بر پرداخت سهمیه مشارکتی و بر ادامه حمایت خود از این طرح های بزرگ آموزش و پرورش تاکید کردند.

گفتنی است این هیات با حضور در بنیاد نیک اندیشان هاشمی و دیدار با منصور اسماعیلی مدیر عامل این بنیاد، از خدمات چشمگیر این بنیاد خیریه در امر ساخت بناهای عام المنفعه به ویژه در حوزه آموزش و پرورش تقدیر کردند. مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی نیز گزارشی از نحوه شکل گیری، فعالیتها و اقدامات این بنیاد در اقصی نقاط لارستان بزرگ ارایه نمود

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین