دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

توقع مردم از مسئولان جذب بودجه چند برابری نسبت به کمک خیرین است

امام‌جمعه لارستان، گفت: از خیرین به جهت اقدامات عام‌المنفعه تشکر و قدردانی می‌کنیم، اما از مسئولین شهرستان لارستان توقع داریم که نسبت به ورود خیران عزیز توجه داشته باشند و…

امام‌جمعه لارستان، گفت: از خیرین به جهت اقدامات عام‌المنفعه تشکر و قدردانی می‌کنیم، اما از مسئولین شهرستان لارستان توقع داریم که نسبت به ورود خیران عزیز توجه داشته باشند و چند برابر آورده آن‌ها را به شهرستان تزریق کنند.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار بابیان اینکه یکی از اشکالاتی که در بودجه سال۹۷ به مجلس تقدیم شده این است که باعث نمی‌شود رکود و بیکاری از جامعه ما برچیده شود، اظهار داشت: بودجه سال ۹۷  نسبت به سیاست‌های اقتصاد  مقاومتی دارای خلأهایی است که باید باتدبیر برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه هرزمانی که بر اساس سیاست‌هایی که رهبر معظم انقلاب بیان نمودند، اقدام نکردیم با مشکل روبرو شدیم، افزود: زمانی که بر مبنای تدبیر رهبری بادانش روبرو شدیم توان‌تریم آن‌ها را شکست دهیم و در حال حاضر توجه به تدبیری که می‌تواند دانش نظامی را از بین ببرد قطعاً می‌تواند دانش اقتصادی را نیز نابود کند، پس باید در بودجه سال ۹۷ توجه به اقتصاد مقاومتی را افزایش دهیم.

امام‌جمعه لارستان بابیان اینکه در خصوص اینکه دولت با کسری بودجه مواجه است، حرفی نداریم و دولت قاعدتاً بدهی‌های بسیار زیادی را به شهرداری‌ها و غیره دارد و چاره‌ای جز اتخاذ سیاست‌هایی برای تأمین این بدهی‌ها نیست، تصریح کرد: توقع این است که سیاست‌ها به‌گونه‌ای اتخاذ شود که تمام فشارها به مردم وارد نشود و این اتفاق نیافتد که با تضمین‌ها این هزینه‌ها جبران شود بلکه باید دولت نیز هزینه‌های خود را مانند پاداش‌ها و حقوق میلیونی و سفرهای بی‌دلیل کمتر کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه طی هفته گذشته شاهد سفر وزیر خارجه انگلیس به بهانه مسائل پسابرجام و بهبود روابط ایران و انگلستان وارد کشور شدند، ادامه داد: این مسوول به محض رسیدن به کشور درخواست آزادی کمال فروغی و نازنین زاغری که جاسوس آن‌ها در کشور بودند را داشتند و این مهم خود دارای نکاتی است.

وی بیان کرد: کمال فروغی یکی از افراد زمان طاغوت است که پس از انقلاب از کشور خارج شد و به همراه همسر خود یک شبکه جاسوسی را در کشور به وجود آوردند و سعی داشتند تا به مدیران وزارت نفت کشور نزدیک شوند و قصد داشتند تا فرزندان مسئولین وزارت نفت و وزارتخانه های دیگر را بورسیه دانشگاههای خارج از کشور نمایند تا از طریق آن‌ها بتوانند نظامی را به وجود آورند که در راستای اهداف آن‌ها باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: اقدامات کمال فروغی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و اطلاعات سپاه رصد و دستگیر شد و جالب این  است که نخست‌وزیر سابق انگلیس درخواست آزادی او را کرد که نشان از اهمیت این فرد دارد.

امام‌جمعه لارستان یادآور شد: این فرد درواقع وظیفه تهیه نقشه میدان‌های نفتی و گازی کشور را داشت تا بتوانند در زمان جنگ به‌راحتی به آن‌ها حمله کنند و همچنین وظایف مختلفی را در قبال گرفتن اطلاعات در خصوص وزارت نفت و مراکز حساس کشور بر عهده این شخص بود.

وی خاطرنشان کرد: چهره دیگر نازنین زاغری است که توسط سپاه ثارالله کرمان دستگیر شد و اخیراً در فضای مجازی با قرار دادن عکس‌های عاطفی از این فرد می‌خواهند فضا را به نفع او احساسی کنند اما خود نخست‌وزیر انگلستان اقرار کرده است که عامل مطبوعاتی آن‌ها بوده است و قرار بود در قالب پروژه‌های سایبری و مطبوعاتی درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی قدم بردارد.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه یک اتفاق دردناکی که اخیراً در استان فارس رخ داد این بود که اداره  گردشگری استان فارس با ایجاد نمایشگاه صنایع گردشگری باعث ایجاد مجالس مختلط زن و مرد شد، تصریح کرد: اگر هدف این است که ما اقتصاد را نجات دهیم پس این اتفاق‌ها چیست؟ و اگر قرار بود که کار دنیا با رقص حل شود، قبل از انقلاب کلیه مشکلات ما حل‌شده بود.

این مسئول ادامه داد: این چه رفتاری است که ما به‌جای اینکه کارها به سمت اقدامات اساسی ببریم اما به سمت کارهای احساسی بی‌ارزش می‌رویم.

وی با محکوم کردن این انفاق و تقاضا برای برخورد قانونی با افراد خاطی افزود: اگر خارجی‌ها از این اتفاقات عکس و فیلم بگیرند می‌گویند که ایران به‌جایی رسیده که ما پنجاه سال پیش در آن بوده‌ایم و اگر کسی به‌عنوان گردشگر می‌خواهد وارد ایران شود درواقع می‌خواهد تمدن بزرگ این کشور را ببیند.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به سفر اخیر رئیس بهزیستی کشور جهت افتتاح چند پروژه بهزیستی در این شهرستان، گفت: از خیرین به جهت اقدامات عام‌المنفعه تشکر و قدردانی می‌کنیم، اما از مسئولین شهرستان لارستان توقع داریم که نسبت به ورود خیران عزیز توجه داشته باشند و چند برابر آورده آن‌ها را به شهرستان تزریق کنند.

وی اضافه کرد: در حادثه زلزله کرمانشاه مردم شهرستان لارستان و کشور خوش درخشیدند و در بخش کمک‌های اولیه مردم سنگ تمام گذاشتند و از طرفی مجمع خیرین سلامت شش دستگاه کانکس را از محل بودجه مردمی به کرمانشاه ارسال و همچنین سه خانه بهداشت دائم را تقبل ساخت نمودند که از این بابت نیز از مردم و خیرین تشکر می‌نمایم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین