پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور استاندار فارس

3 کیلومتر از باند دوم محور لار – بستک افتتاح شد

طی آئینی با حضور استاندار فارس، ۳ کیلومتر از باند دوم محور لار – بستک افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان در ادامه دومین روز از سفر استاندار فارس به…

طی آئینی با حضور استاندار فارس، ۳ کیلومتر از باند دوم محور لار – بستک افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان در ادامه دومین روز از سفر استاندار فارس به شهرستان لارستان ۳ کیلومتر از باند دوم محور لار – بستک بااعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

در آئین گشایش این مسیر، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بابیان اینکه این پروژه در مدت ۲ سال ساخته‌شده است، اظهار داشت:  در آینده نزدیک کلنگ احداث ۲۷ کیلومتر دیگر از دوبانده کردن مسیر لار-بستک به زمین زده خواهد شد.

محمدرضا باقری فرد تصریح کرد: این پروژه اولویت‌دار به‌خوبی می‌تواند حوزه سرزمینی لارستان را به بنادر آفتاب، چارک، لنگه و جزیره کیش متصل و بدین شکل زمینه‌ساز تحولات تجاری، خدماتی و فرهنگی ۲ استان فارس و هرمزگان را به ارمغان آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بابیان اینکه علی‌رغم تأثیرات بسزای این محور در رونق منطقه و فعالیت‌های اقتصادی، کوتاه شدن مسیر، کاهش زمان سفر و نیز کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی برای کاربران جاده‌ای داشته باشد، اضافه کرد:  خدای منان را شاکریم که بااراده‌ای از جنس خدمت‌رسانی و باوجود تمام سختی‌های موجود در پیچ‌وخم جاده‌های موجود شرایطی میسر شود  که این ناهمواری‌ها به مسیری هموار تبدیل شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “3 کیلومتر از باند دوم محور لار – بستک افتتاح شد”

  1. عليرضا گفت:

    البته رييس سازمان بودجه ي فارس اقاي تاجگردون به نماينده ي محترم گفتند که تماميه ي کارهاي ملي شدن محور لار بستک بندرلنگه انجام داديم و از دکتر جعفرپور تقاضا کرد در خصوص قسمتهاي باقيمانده ي کار اقدام نمايند تا اين مسير به مسير ملي تبديل شود و بودجه ي ملي کشوري هم به اين مسير تعلق گيرد،اميدواريم که دکتر جعفرپور پيگيري کنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین