پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بهره برداری کامل از پروژه چهارخطه جهرم- لار- بندرعباس؛ سال ۱۴۰۴

  مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از برنامه ریزی برای اتمام و بهره برداری کامل از پروژه چهارخطه جهرم- لار- بندرعباس در چهار سال آینده…

 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از برنامه ریزی برای اتمام و بهره برداری کامل از پروژه چهارخطه جهرم- لار- بندرعباس در چهار سال آینده و تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از تین نیوز، خیرالله خادمی این مطلب را پنجم آذر در بازدید سرزده از این پروژه بیان کرد و افزود: طول محور شیراز – جهرم- لار- بندرعباس ۵۵۰ کیومتر است که استان های فارس و هرمزگان را به هم متصل می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: طول این محور از حد فاصل شیراز به جهرم ۱۶۰ کیلومتر است که به بهره برداری رسیده و زیر ترافیک رفته و از جهرم به سمت بندرعباس نیز ۳۹۰ کیلومتر است که عملیات اجرایی ۱۱۵ کیلومتر آن از هر دو سمت نیز به اتمام رسیده و زیر ترافیک رفته است.

همچنین ۱۵۵ کیلومتر از سمت جهرم- لار – بندرعباس نیز هم اینک در حال اجراست که به عنوان اولویت اصلی وزارت راه وشهرسازی قرار دارد و ۱۲۰ کیلومتر باقیمانده این محور ترانزیتی و مهم کشور هنوز شروع نشده که مطالعات آن به اتمام رسیده است و به زودی نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل عنوان کرد: برنامه وزارت راه و شهرسازی برای چهارخطه کردن این محور مهم شریانی کشور این است که سالانه ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن را به اتمام برسد و زیر بار ترافیک برود.

خادمی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی نیز طی چهار سال آینده کل طول مسیر این محور به عنوان یک جاده مهم و ملی به بهره برداری کامل می رسد.

ف ۱۱۰

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین