شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تاجگردون:با توجه به حضور خیرین قدمهای ویژه ای برای لارستان برداشته ایم

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس در سخنانی اطهار داشت: با توجه به حضور خیرین محترم قدم های ویژه ای نیز برای لارستان برداشته ایم. به گزارش میلاد لارستان ساسان تاجگردون معاون…

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس در سخنانی اطهار داشت: با توجه به حضور خیرین محترم قدم های ویژه ای نیز برای لارستان برداشته ایم.

به گزارش میلاد لارستان ساسان تاجگردون معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس که هفته گذشته در معیت استاندار فارس به لارستان سفر کرده بود در سخنانی اظهار داشت: شاخص های توزیع اعتبارات منابع عمومی دولت دارای اتفاقات ویژه ای است که در آن از خیرین به عنوان فصول تاثیرگذار در توسعه مناطق یاد شده است.

تاجگردون بیان داشت: منابع اصلی اعتباری موجود دارای سه بخش است که شامل اعتبارات استانی، ۲% نفت و گاز و ماده ۱۸۰ می باشد که هر سه مورد دارای شاخص های مربوط به خود بوده و متناسب با شاخص ها اعتبارات تقسیم می شود و  به هیچ عنوان اجازه داده نمیشود این اعتبارات به غیر ازمبنای شاخص های آن استفاده گردد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل خیرین در لارستان بصورت ویژه منابعی را از بودجه استانی و ردیف های خاصی را تا بحال بصورت مداوم تامین نموده و خارج ازسهم شاخص ها به لارستان اختصاص داده ایم.  تاجگردون در پایان گفت: با اعتقاد راسخ میگویم به هیچ عنوان اینگونه نیست که بخاطر وجود خیرین منبع عمومی دولت برای لارستان کمتر باشد بلکه با توجه به حضور خیرین محترم قدم های ویژه ای نیز برای لارستان برداشته ایم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تاجگردون:با توجه به حضور خیرین قدمهای ویژه ای برای لارستان برداشته ایم”

  1. محسن لار گفت:

    درعمل منتظریم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین