شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
فرماندار ویژه لارستان

رفع مشکلات درزمینهٔ احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در اولویت باشد

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر هدایت، پیگیری و فراهم‌سازی بستر مناسب در استفاده از پتانسیل خیرین توسط مسئولان، گفت: باید پیگیری و رفع مشکلات و محدودیت‌ها درزمینهٔ احداث پردیس…

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر هدایت، پیگیری و فراهم‌سازی بستر مناسب در استفاده از پتانسیل خیرین توسط مسئولان، گفت: باید پیگیری و رفع مشکلات و محدودیت‌ها درزمینهٔ احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در اولویت باشد.

به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور قائم‌مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور اجرایی مدیرعامل انتقال خون و دبیر مجمع خیرین انتقال خون کشور، نماینده مردم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، خیرین، معتمدین، دانشجویان، مسئولان ادارات، پزشکان و اقشار مختلف مردم، روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان تودیع و معارفه شدند.

فرماندار ویژه لارستان در این مراسم با تجلیل از تلاش‌ها و پیگیری‌های پیشین رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید، اظهار داشت: وجود خیرین را بسیار ارزشمند دانست و این مهم را یکی از انگیزه‌های تلاش بیشتر مسئولان معرفی کرد.

جلیل حسنی با تأکید بر هدایت، پیگیری و فراهم‌سازی بستر مناسب در استفاده از پتانسیل خیرین توسط مسئولان افزود: باید پیگیری و رفع مشکلات و محدودیت‌ها درزمینهٔ احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در اولویت باشد.

وی با اعلام آمادگی مجموعه فرمانداری ویژه لارستان برای رفع موانع موجود در مسیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی در مدت‌زمان محدود و در اسرع وقت از طریق استان و وزارت بهداشت، تصریح کرد: امید می‌رود باهم افزایی و استفاده از توان افراد مختلف مشکلات پیش روی احداث پردیس علوم پزشکی لارستان را از میان برداشت.

معاون استاندار فارس با تأکید بر استفاده از انگیزه‌ها و پتانسیل نیروهای مختلف، خاطرنشان کرد: باید با پرهیز از سیاسی بازی به‌ویژه در عرصه سلامت، از تعارض و اختلاف جلوگیری کرد تا دانشکده علوم پزشکی لارستان به رشد و توسعه برسد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر رئوفی ازاین‌پس به‌عنوان رئیس بیمارستان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات ادامه فعالیت خواهد داد و دکتر کریمی نیز که پیش از مدیرکل سازمان انتقال خون و همچنین عضویت در هیئت‌علمی دانشگاه شیراز را بر عهده داشته است، به‌عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رفع مشکلات درزمینهٔ احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در اولویت باشد”

  1. محسن لار گفت:

    خداموفقش کنه به انجام وعده های داده شده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین