چهارشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخواست های مردمی خطاب به ادارات شهرستان

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم،…

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و

حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم.

۱) خواهش ميكنم به شهرك محمدرسول ا… توجه كنيد. مسير ورودي را آسفالت كنيد و به انتهاي چهل متري اين شهرك رسيدگي كنيد (قابل توجه شهرداری و اداره راه وشهرسازی)

۲) از سال ۸۶ مسكن مهر بسيجيان واقع در فلكه لوري را خريداري نموده ايم.اما باگذشت ۸ سال كه قرار بود با مبلغ ۱۹میلیون تحويل بدهند سال ۹۳ا مجددا مبلغ ۳۷ میليون تومان گرفته شده  كه تا پايان سال ۹۳ تحويل داده شود؛  اما الان ۶ ماه از سال ۹۴ گذشت و هنوز هيچ  خبری نیست. چه کسی پيگير  موضوع می باشد؟ خواهشمد است رسیدگی نمایید.(قابل توجه فرمانداری وِیژه، اداره کل راه وشهرسازی و متولیان مسکن مهر در لارستان)

۳) لطفا تا ريه هاي مردم ساکن در مسكن مهر مثل مردم خوزستان نشده فكري به حال آسفالت معابر نماييد در خوزستان مشكل را گردن كشورهاي همسايه مي اندازند در اين شهر مشكل گردن كيست؟ (قابل توجه شهرداری لار و اداره راه وشهرسازی)

۴) لطفاجاده ھرمودصحراي باغ به لار را زودتر آسفالت و بازسازي نمایید( قابل توجه اداره کل راه وشهرسازی لارستان)

۵)  باتوجه به نزدیک شدن به ايام محرم اداره اوقاف لار به فكر مرمت و توسعه امامزاده شاه قتال عمادده باشد. (قابل توجه اداره اوقاف لارستان)

۶) مطالب شما  در مورد امام زمان(عج) خيلي كم هست.لطفا بصورت مداوم چاپ كنيد(قابل توجه روابط عمومی و مسئولین صفحه اعتقادی میلادلارستان)

۷) درختهاي جنگلي بي حد و وصف خيابان آيت ا… خامنه اي ؛ديد كور مغازه ها؛خرابي معابر و.. مثال روبرو و جنب مسافرخانه اتحاد. خدايي اين درختها جایشان اينجاست؟ تا كجا بايد رشد كنند(قابل توجه شهرداری لار)

.۸) اولين پارك شهر در كشور بدون چمن كاري است. لطفا پیگیری نمایید(قابل توجه شهرداری و منابع طبیعی)

۹) اگر بامهمانان ويژه و پيرغلامان كشور وخارج مصاحبه اختصاصي صورت گیرد  خيلي خوب خواهد بود (میلادلارستان: در صورت امکان چشم)

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین