پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از پژوهشگران برتر دانشگاه‌های لارستان تقدیر شد

گرامیداشت هفته پژوهش با حضور مدیر کل پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان مراسم گرامیداشت…

گرامیداشت هفته پژوهش با حضور مدیر کل پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان مراسم گرامیداشت هفته پژوهش به همت مجتمع آموزش عالی لارستان، دبیرخانه برگزاری برنامه­های هفته پژوهش- با حضور دکتر جلال بختیاری مدیر کل پژوهشی وزارت علوم-تحقیقات و فناوری،دکتر رزم جو مشاور محترم استاندار فارس در امور دانشگاه­ها، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، روسای دانشگاه­های لارستان، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ، رئیس اداره کتابخانه­هاو سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور ، ۵ دی‌ماهدر فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در ابتدای برنامه دکتر طاهری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه دولتی لار ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، به تشریح برگزاری کارگاه­های مشترک آموزشی از جمله: تفکر خلاق و طوفان فکری، نگارش مقالات، آشنایی با نرم افزارهای مختلف علمی در طی هفته گذشته پرداخت. وی در ادامه ضمن تاکید بر پتانسیل‌های موجود در انجام امور پژوهشی و نوپا بودن مراکز، به کم بودن پروژه‌های تحقیقاتی با قابلیت واگذاری به دانشگاهیان اشاره کرد و افزود: واحدهای دانشگاهی علی رغم پتانسیل‌های موجود سهم چندانی از  بودجه پژوهشی را به خود اختصاص نمیدهند.

دکتر رزم جو نیز در ادامه به دانا بودن همه واحد‌های دانشگاهی برای رسیدن به توانایی اشاره کرد و افزود: بدون تکیه بر علم ، فناوری و پژوهش امکان رسیدن به توسعه پایدار وجود ندارد. وی از تشکیل ستاد هفته پژوهش و فناوری در استان فارس ابراز خرسندی کرد و به  بکارگیری نخبگان و دانشگاهیان در کنار مدیران بیش از پیش تاکید کرد.

در ادامه دکتر بختیاری ضمن تشکر و قدردانی از متولیان برگزار کننده این مراسم، به وجود پتانسیل‌های دانشجویی موجود در کشور اشاره نمود و از شکل‌گیری اتحاد استانداری، فرمانداری، دانشگاه‌ها و وزارت علوم در حوزه پژوهش ابراز خرسندی کرد. وی استان فارس را به عنوان استان نمونه کشوری درحوزه فعالیت‌های پژوهشی برشمرد.و به آموزش و تربیت نیروی پژوهشی از ابتدای دوران تحصیل اشاره و تاکید نمود.

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر همه دانشگاه‌ها، مرکز رشد فناوری و آموزش و پرورش لارستان  تقدیر به عمل آمد. گفتنی است در حاشیه این مراسم شرکت‌کنندگان از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی بازدید به عمل آوردند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین