جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فعالیت کانون مساجد درعمادشهر توسعه می یابد

در نشستی با حضور مسوول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساحد جنوب فارس و مسوولان بخش صحرای باغ درخصوص نحوه توسعه فعالیتها بحث و گفت و گو شر. به گزارش گروه…

در نشستی با حضور مسوول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساحد جنوب فارس و مسوولان بخش صحرای باغ درخصوص نحوه توسعه فعالیتها بحث و گفت و گو شر.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از صحرای باغ، این جلسه با حضور بخشدار صحرای باغ، مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی مساجدجنوب فارس، امام جمعه و عمادشهر، روحانی مستقر در محله اسلام آباد، ائمه جماعت و هیئت امناء مساجد بخش و کلیه اعضای شورای اسلامی و دهیاران تابعه صحرای باغ در مسجد علی ابیطالب(ع) عمادشهر برگزار شد.

دراین نشست، بخشدارصحرای باغ در زمینه تشکیل کانون مساجد در این بخش، سیداحمد قتالی امام جمعه عمادشهر درباره اهمیت مسجد و مسوول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد درباره هدف از تشکیل کانون مساجد و مزایای آن بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه درباره ثبت كانون مساجد در سطح عمادده و روستاهاي بخش صحرای باغ، پيگيري جذب اعتبار برای اين كانونها از وزارت فرهنگ و ارشاد و تشكيل هيات امناء برای مساجدي كه فاقد آن هستند، توافق حاصل شد.

خبرنگار: محمد دوزنده

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین